۳۹ واحد نانوایی لواش شهر زنجان دو شیفته شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۳۹ واحد متخب نانوایی لواش در مرحله شانزدهم برای ارائه خدمات و تامین نان شهروندان زنجانی از تاریخ ۸ بهمن تا ۷ اسفند ماه سالجاری به صورت دو شیفت به صورت یکسره در سطح شهر زنجان پخت خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، ولی اله زمانی با اشاره به پخت یکسره برخی از نانوایی‌ها، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اعضای کارگروه آرد و نان استان زنجان بصورت فوق العاده از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ ارائه خدمات خواهند نمود.

وی با بیان اینکه آردهای تخصیصی در قالب فوق العاده می باشد، افزود: ۳۹ واحد منتخب نانوایی لواش نیز، ساعات پخت خود را نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد در شیفت صبح، عصر تا ساعت ۱۸:۳۰ افزایش می‌دهند .

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: این واحد های منتخب نانوایی از ساعت ۹:۱۵ الی ۱۰ برای صرف صبحانه و از ساعت ۱۵:۱۵ الی ۱۶ برای اقامه نماز و ناهار فعالیت پخت نخواهند داشت و مابقی ساعات به صورت فعال به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

زمانی اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق استانداری زنجان صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر زیرنظر کارشناسان استانداری زنجان مورد نظارت و کنترل واقع می گردد.

وی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی، واحدهای نانوایی بر حسب مسیرهای پرتردد، خیابان‌های اصلی، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت دو و سه شیفت خواهند کرد.

لیست نانوایی های منتخب

۳۹ واحد نانوایی لواش شهر زنجان دو شیفته شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha