گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه 17

شهردار منطقه 17 گفت: شهرداری منطقه 17 با برگزاری ویژه برنامه هایی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه شهردار منطقه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: با توجه به فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دارالشهدای تهران با ویژه برنامه هایی تحت عنوان «جشن خانواده بزرگ ایران» به پاسداشت این ایام مبارک خواهد رفت.


شنگی افزود: چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی متقارن با ولادت امام جواد(ع) و امیرالمومنین(ع) شده و رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است؛ در همین راستا و به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی در میان شهروندان عزیز منطقه، همزمان با روز پدر در ۶ نقطه محوری منطقه، با همکاری سرای محلات و گروه های خودجوش مردمی، ایستگاه پذیرایی و فرهنگی همراه با اهداء گل و توزیع محصولات فرهنگی برپا خواهد شد.
شهردار منطقه تصریح کرد: در روزهای ۱٨ تا ۲۱ بهمن ماه نیز در همین نقاط با برپایی موکب های پذیرایی و توزیع اقلام فرهنگی در جشن بزرگ خانواده ایرانی، میزبان شهروندان عزیز منطقه خواهیم بود. همچنین در شب ۲۲ بهمن مراسم نورافشانی و گلبانگ تکبیر الله اکبر علاوه بر 6 نقطه محوری منطقه، در مساجد، پایگاه های بسیج و سراهای محلات انجام می شود.


شنگی در ادامه با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: همزمان با راهپیمایی شهروندان در این روز مبارک، بیش از ۵۰ غرفه پذیرایی با مشارکت مناطق ۱۷، ۳، ۹، ۱۰، ۱۲ ، ۱۹ و برخی از سازمان ها در مسیر راهپیمایی میزبان شهروندان مومن و انقلابی تهران خواهد بود.


شهردار منطقه 17 با اشاره به دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: برپایی کاروان های سیار جشن «پرچم افتخار و سرود افتخار» در قالب اجرای سرودهای میدانی، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهداء گل ، جشنواره سرودهای انقلابی یاران محراب با حضور بیش از ۴۰ گروه سرود، مسابقات ورزشی جام دهه فجر، غبارروبی مزار شهدای منطقه، برگزاری شب شعر در سینما بهاران، نشست بصیرتی جهاد تبیین با هدف تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی ، برپایی کاروان راهیان نور دانش آموزی و مسابقات هیجانی در میدان زکات و مدارس منتخب منطقه از دیگر برنامه های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ در ایام الله خجسته دهه فجر است.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha