برای رشد اقتصادی استان برنامه ریزی داریم

استاندار زنجان با بیان اینکه در جهت رشد اقتصادی در استان برنامه‌ریزی داریم گفت: ۸.۷ درصد رشد اقتصادی هدف گذاری شده است و در این خصوص برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان‌، محسن افشارچی ظهر روز چهارشنبه در آئین افتتاحیه فاز اول سایت تولیدی شرکت پدیده شیمی غرب در اولین روز از دهه فجر ۴۴ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه در جهت رشد اقتصادی در استان برنامه‌ریزی داریم اظهار کرد: ۸.۷ درصد رشد اقتصادی هدف گذاری شده است، هرچند این هدف بلند پروازانه است ولی در این خصوص برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای رشد استان سرمایه گذاری صورت گرفته قابل توجه است افزود: این امر برای اشتغال منابع استان مغتنم است بطوری که در این مجموعه در هر فاز برای ۱۲۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مهم تر از این موارد به دنبال تکمیل زنجیره ارزش استان هستیم تأکید کرد: طی چند ماه آینده با اطلس سرمایه گذاری بر زنجیره ارزش استان و تکمیل زنجیره های استان تمرکز کرده که خوشبختانه در استان اتفاقات خوبی در زمینه نساجی در حال رخ دادن است.

افشارچی با بیان اینکه کار ما در استان تسهیل گری، کارگشایی و گره گشایی است بیان کرد: هر مشکلی که سرمایه گذاران بخش خصوصی با آن مواجه هستند سعی در رفع آن موانع هستیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته نزدیک به هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ را به طور کامل پرداخت کردیم و با تمام توان از حداکثر بانک ها استفاده می‌کنیم تا گسترش سرمایه گذاری در بخش صنعت را در استان داشته باشیم.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha