دهه فجر فرصتی برای خدمات بیشتر به مردم است/ ۳ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی  زنجان افتتاح شد

معاون توسعه و مدریت منابع استانداری زنجان گفت: بهترین کاری که در این ایام می‌شود کرد خدمت بیشتر با مردم است و این خدمت  بهتر و با کیفیت تر به مردم چیزی است که همه مردم به آن نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، مرتضی شهامی در آئین افتتاحیه مرکز خدمات جامع شهری شماره هفت زنجان ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: بهترین کاری که در این ایام می‌شود کرد خدمت بیشتر با مردم است و این خدمت بهتر و با کیفیت تر به مردم چیزی است که همه مردم به آن نیاز دارند.

وی افزود: کارهایی که توسط دولت سیزدهم در این ایام افتتاح می‌شود و خدمات جدید ارائه می‌شود امیدواریم بتوان بهتر و بیشتر در خدمت مردم باشیم و بتوانیم از مشکلاتی که مردم دارند بکاهیم.

در ادامه حسن بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با ارائه گزارش از پروژه های درمانی در ایام دهه فجر ۴۴ استان زنجان گفت: پروژه مرکز جامع سلامت شهری شماره ۷ زنجان در مساحت ۵۴۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد ریال جهت ساخت و تجهیز این مرکز هزینه شده است.

وی تصریح کرد: جمعیت تحت پوشش این مرکز در حدود ۲۵ هزار خواهد بود که ۱۳ نفر شاغل در این مرکز مشغول به کار خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: همچنین در ایام دهه فجر پروژه مرکز جامع سلامت روستایی آغولبیک سفلی در ۵۲۸ متر مربع زیربنا با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال جهت ساخت و تجهیز این مرکز هزینه شده و ۷ هزار و ۴۰۰ نفر تحت پوشش قرار خواهد داد و ۱۰ نفر نیروی شاغل دارد.

بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با این افتتاحیه پروژه پایگاه شماره ۲ در سلطانیه نیز افتتاح می‌شود که با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و اعتبار ۱۱ میلیارد ریال هزینه تجهیز و ساخت این مرکز شده است و ۳ هزار و ۸۸۸ نفر تحت پوشش این مرکز است.

وی با اشاره به پروژه دیگر قابل افتتاح در این ایام گقت: مرکز فوریت های پزشکی که قبلا به صورت کانتکس بود با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در مساحت ۱۲۵ متر مربع افتتاح خواهد شد که با افتتاح این مرکز فوریت ۳۲ هزار نفر از نظر فوریت های پزشکی تحت پوشش منطقه قرار می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه این پروژه ها با مجموع اعتبار ۱۸۶ میلیارد ریال قابل افتتاح در ایام است افزود:یکی از پروژه‌های مهم دیگر استان نیز افتتاح بخش انکولوژی بیمارستان ولی عصر است که در حال حاضر در مرحله نهایی قرار دارد که در ماه آینده همزمان روز نیمه شعبان افتتاح می‌شود که برای تکمیل و تجهیز این بخش ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha