۳۹ درصد اشتغال استان در بخش خدمات است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه ۳۹ درصد اشتغال استان مربوط به بخش خدمات است، گفت: بخش قابل توجهی از این اشتغال آفرینی، در تاسیسات گردشگری محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان،حسین محمدی روز پنجشنبه (۱۳ بهمن ماه)‌ در آئین افتتاحیه مجمتع خدماتی رفاهی بین راهی الماس غرب ضمن تبریک ایام دهه فجر، از اختصاص هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره تبصره ۱۶ به این استان خبر داد و گفت: این تسهیلات در حال توزیع در استان بوده که بخش قابل توجهی از آن به بخش خدمات اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه سیاست اقتصادی دولت، بر محور تولید است، افزود: در بخش خدمات، استان نیز به واسطه ارزش افزوده ای که این بخش دارد، برنامه های متعددی برای توسعه در دستور کار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان اظهارداشت: زنجان اگرچه از قطب های صنعتی محسوب می شود اما با توجه به اینکه بخش خدمات ظرفیت اشتغال آفرینی بالایی دارد و حمایت از این بخش، مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

محمدی با اشاره به اینکه ۳۹ درصد اشتغال استان مربوط به بخش خدمات است، گفت: بخش قابل توجهی از این اشتغال آفرینی، در تاسیسات گردشگری محقق شده است.

وی با اشاره به هدف‌گذاری رشد اقتصادی هفت درصدی در بخش خدمات استان، در سال جاری بیان کرد: امیدواریم با تسهیلات و تمهیداتی که در دستور کار است، رشد مطلوبی را تا پایان سال، در این بخش در استان داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت: مجمتع خدماتی رفاهی بین راهی الماس غرب با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال ۳۲ نفر احداث شده است که ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل توسعه تاسیسات گردشگری صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha