صنعت دارو در استان تنوع سبد صنایع را افزایش داده است

استاندار زنجان با بیان اینکه صنعت تولید دارو در آینده نزدیک سبب تولید ثروت در استان خواهد شد گفت: حضور صنعت دارو در استان تنوع سبد صنایع را افزایش داده است و ما می‌توانیم در حوزه دانش‌بنیان و صادرات فعالیت کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان بعد از ظهر امروز (۱۳ بهمن‌ماه)در آیین افتتاح شرکت کیمیازیست پارسیان زنجان، با اشاره به اینکه هرچه قوی‌تر شویم تحریم‌ها بی‌اثر خواهد شد، اظهار کرد: این شرکت جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری دارد و با تکمیل زنجیره شاهد توسعه کمی و کیفی آن خواهیم بودـ

وی با بیان اینکه افزایش توان تولید و پیشرفت صنعتی و تولیدی در کشور سبب بی‌نتیجه شدن تحریم‌ها می‌شود، افزود: در مرحله عمل، باید در راستای ایجاد دانش و تولید گام برداریم.

در ادامه مراسم محسن افشارچی استاندار زنجان با بیان اینکه بهترین توسعه در استان، تکمیل زنجیره ارزش است گفت: در استان در بسیاری از موارد را به صورت کلان پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در استان به دنبال تنوع سبد صنایع هستیم،بیان کرد: صنایع مختلفی از جمله نساجی، فولادی، شوینده و دارویی در استان محقق شده است که این همان تنوع سبد صنایع است.

استاندار زنجان با اشاره به هاتیک بودن(فناوری پیشرفتهو جدید )این شرکت، اظهار کرد: در این‌ واحد تولیدی به‌روزترین سیستم تهویه‌ای تعبیه شده و به شکل کاملا دقیق و درست کار می‌کنند.

افشارچی با اشاره به اینکه این شرکت فرآیند دقیق و سازوکار خاصی دارد، بیان کرد: صنعت تولید دارو برای ما اهمیت فراوانی دارد و در آینده نزدیک سبب تولید ثروت در استان خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت و تبادلات خارجی، خاطرنشان کرد: حضور صنعت دارو در استان تنوع سبد صنایع را افزایش داده است و ما می‌توانیم در حوزه دانش‌بنیان و صادرات فعالیت کنیم و از دانش‌بنیان‌ها درخواست داریم دستمان را در این حوزه بگیرند.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha