چهارقلوهای زنجانی کلید یک واحد آپارتمانی را هدیه گرفتند

در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر سه خانواده دارای فرزند چهار قلو دراستان زنجان کلید یک واحد آپارتمانی را هدیه گرفتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ استاندار زنجان روز پنجشنبه(۱۳بهمن ماه)در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت استان که با حضور ۳ خانواده دارای فرزند چهار قلو برگزار شد، با تأکید بر لزوم توجه دستگاه ها به وظایف خود در قبال قانون جوانی جمعیت که از تاکیدات مقام معظم رهبری اظهارکرد: وظیفه مهمی در قبال جوانی جمعیت داریم تا از خلاء جمعیتی که در حال رخ دادن است جلوگیری کنیم.

افشارچی با اشاره به تأمین مسکن چهار خانواده دارای فرزند چهار قلو در استان بیان کرد: با وجود اینکه این چهار قلوها در سال‌های قبل متولد شده اند و قانون جوانی جمعیت متعلق به سال ۱۴۰۰ است اما در استان با استفاده از اختیارات خود، برای چهار خانواده دارای چهار قلو، تأمین مسکن کردیم که سه واحد آنها امروز تحویل شد و یک واحد دیگر در حال تأمین است

وی با اشاره به اینکه در استان در خصوص ممانعت از سقط جنین کارهای بزرگی انجام شده است، گفت: از حدود ۱۲۰ زوج شناسایی شده در استان که تصمیم به سقط داشتند تعداد قابل توجهی از تصمیم خود منصرف شدند.

چهارقلوهای زنجانی کلید یک واحد آپارتمانی را هدیه گرفتند

بر حسب قانونی موظف به تأمین مسکن خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر هستیم

در ادامه جلسه اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در راستای حمایت از تحکیم خانواده و جوانی جمعیت و منویات مقام معظم رهبری اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام به تحویل واحد مسکونی به خانواده های دارای فرزند چهارقلو کرده است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان چهار خانواده دارای فرزند چهارقلو هستند، بیان داشت: با توجه به ظرفیتی که در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان وجود داشت تصمیم گرفتیم امروز کلید سه واحد مسکونی را به این سه خانواده دارای فرزند چهارقلو تحویل بدهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بر اساس وظیفه‌ای که بر حسب قانونی بر عهده مجموعه راه و شهرسازی گذاشته شده خود را موظف به تامین مسکن خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر کرده است و برای تحقق این مهم هم تلاش لازم را دارد.

اسماعیلی ابراز داشت: خوشبختانه در دومین روز ایام الله دهه فجر سه واحد مسکونی به سه خانواده که دارای فرزند چهار قلو در زنجان هستند واگذار شد و یک خانواده مانده که به زودی امکان خانه دار شدن برای آنها فراهم می شود.

وی تأکید کرد: همچنین در راستای حمایت از جوانی جمعیت برای خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر این ظرفیت قانونی وجود دارد که اگر این خانواده ها قبل این از امتیازات دولتی مسکن استفاده کرده اند، دوباره می توانند از امتیازات لازم که در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد از تسهیلات زمین استفاده کنند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha