در دومین روز از اکران آثار فارابی در فجر چهل و یکم چه گذشت؟

دومین روز از جشنواره فیلم فجر اکران فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» نظر مساعد رسانه‌ها و منتقدان را در خانه رسانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را به خود جلب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «جنگل پرتقال» دومین فیلم اکران شده در سینمای رسانه واقع در پردیس سینمایی ملت بود که با استقبال خوب مخاطبان و نظر مثبت اصحاب رسانه در نشست خبری همراه شد.
نشست خبری این فیلم با حضور آرمان خوانساریان، کارگردان و رسول صدرعاملی، تهیه کننده با اجرای محمدرضا مقدسیان برگزار شد.
رسول صدرعاملی در نشست خبری فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» با اشاره به همکاری با نسل جوان فیلمساز گفت: کار با نسل جدید فیلمساز بسیار جذاب و خوب است البته نزدیک شدن به آنان، درکشان و تلاش به برای رسیدن به نگاه متقابل، زمان می‌برد و تردید نکنید سینمای آینده ایران بسیار بسیار درخشان خواهد بود.
همچنین آرمان خوانساریان در این نشست بیان کرد: این فیلم در ادامه فیلم های کوتاهم بود و دنبال این بودم که قصه متفاوت تر و در شهر جدیدتری باشد و دلم نمی‌خواست در فیلم زیاد داد و فریاد وجود داشته باشد.
فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» از تازه‌ترین آثار بنیاد سینمایی فارابی است که در باشگاه فیلم اولی‌ها ساخته شده است.

*صدرنشینی «کت چرمی» در بلیت فروشی مردمی
در دومین روز از جشنواره فیلم فجر 41، فیلم سینمایی «کت چرمی» از آثار بنیاد سینمایی فارابی همچنان در صدر جدول فروش بلیت مردمی قرار گرفت. این فیلم که با بازی جواد عزتی، صابر ابر، ستاره پسیانی و رویا تیموریان، طی دو روز متوالی با استقبال مخاطبان مواجه شد.
فیلم سینمایی «کت چرمی» ۱۶ بهمن در سینمای رسانه با حضور عوامل و بازیگران اکران خواهد شد.

* «میرسعید مولویان» چهره روز جشنواره فیلم فجر تا امروز
میرسعید مولویان که در آخرین حضور خود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی «تومان» توجه منتقدین را به خود جلب کرده بود، با فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر آمد تا یکی از شانس‌های سیمرغ باشد.
خبرگزاری صبا در یادداشت اختصاصی در ارتباط با بازی مولویان در «جنگل پرتقال» نوشته است: همان سکانس اول مولویان فضا را به سبک و سیاق خودش متشنج می‌کند. به همین سبب مخاطب در ورود به جهان اثر با کاراکتر اصلی احساس نزدیکی می‌کند.
محراب توکلی در یادداشتی، فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» را با عنوان عشق، هم درد و هم درمان یادآور شده و نوشته است: «جنگل پرتقال فیلم گذشته است. فیلم خاطرات محبوس و خاک‌ خورده در دفترچه زمان. خاطراتی که همانند هنر در طول زمان دچار تحریف و خدشه نمی‌شوند.»

*مسئولان به فارابی آمدند
در دومین روز از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، شش فیلم «بچه زرنگ»، «هوک»، «پرونده باز است»، «چرا گریه نمیکنی؟»، «جنگل پرتقال» و «سرهنگ ثریا» در بنیاد سینمایی فارابی اکران شد که استقبال خوب مردم را به همراه داشت.
عباسعلی کدخدایی، امیر هاشمی (مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور)، حسین ولی‌وند (فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا)، فرشاد مهدی پور (معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و علی قائم‌مقامی (تهیه کننده سینما) و... با حضور در بنیاد سینمایی فارابی، به تماشای فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نشستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha