کیومرث پوراحمد در فیلمسازی وسواس دارد

پویا نجفی بازیگر نوجوان فیلم سینمایی «پرونده باز است» درباره آشنایی‌اش با کیومرث پوراحمد و ایفای نقش اول این فیلم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،پویا نجفی بازیگر نوجوان فیلم سینمایی «پرونده باز است» درباره کارنامه کاری خود گفت: من ۱۵ سال سن دارم و در زمینه تئاتر، سینما تجربه‌های مختلفی داشتم؛ اما به زعم خودم مهم‌ترین تجربه‌ام را فیلم «پرونده باز است» می‌دانم. اولین تجربه کاری‌ام مربوط به ۶ سالگی می‌شود اما به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۹۸ کار بازیگری را آغاز کردم. قطع به یقین تجربه‌های گذشته برای بازی این نقش به من کمک کرده بود؛ اما ایفای چنین نقشی بسیار برای بنده تفاوت داشت.

وی در پاسخ به این که چطور با کیومرث پوراحمد آشنا شد و در این فیلم بازی کرد، توضیح داد: در واقع، قبلا افتخار همکاری با علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم) و دستیار کارگردان را داشتم. دستیار کارگردان فیلم با من تماس گرفت و بازی در نقش فرهاد را به من پیشنهاد داد.

این بازیگر با اشاره تجربه متفاوت همکاری با کیومرث پوراحمد بیان کرد: پس از قبول شدن برای بازی در نقش فرهاد، بارها و بارها جلساتی با کارگردان تشکیل شد و درباره رسیدن به کاراکتر فرهاد صحبت کردیم. همکاری با آقای پوراحمد بسیار دشوار است؛ زیرا او برای کارشان بسیار وسواس به خرج می‌دهند. همان‌طور که گفتم از زمان پیش تولید که برای اولین بار همدیگر را دیدیم تا شروع فیلمبرداری و قبل از هر سکانس و پلان مدام تمرین می‌کردیم.

وی اضافه کرد: تمام کسانی که فیلمنامه را خوانده بودند وقتی من را می‌دیدند اخطار می‌دادند که حواست را جمع کن سختی این فیلم روی دوش توست. زیرا در فیلم «پرونده باز است» تمام داستان حول محور کاراکتر فرهاد می‌چرخد.

نجفی در پایان تاکید کرد: افتخار این را داشتم که در فیلم آقای کیومرث پوراحمد حضور داشته باشم و تمام تلاشم را کردم. اکنون که فیلم را روی پرده سینما دیدم، از خروجی کار راضی هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha