۳۷ طرح شاخص صنعت برق استان زنجان به بهره‌برداری رسید/ ۹۰۶ روستای استان دارای برق هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: از هفته دولت سالجاری تاکنون، ۳۷ پروژه در قالب ۵۸۹ ریز پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، پیام جوادی پیش از ظهر روز یکشنبه (۱۶ بهمن‌ماه) در آئین بهره‌برداری از ۳۷ طرح بزرگ صنعت برق استان زنجان که به مناسبت دهه فجر در شرکت توزیع برق استان برگزار شد، اظهار کرد: از هفته دولت تاکنون، ۳۷ پروژه در قالب ۵۸۹ ریز پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به طرح های شاخص آماده بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در دهه فجر، افزود: تأمین برق روستای زنگی حاج اصغر، تأمین برق پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار شبکه‌های توزیع، توسعه و اصلاح شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی و هوشمندسازی شبکه‌های توزیع نیروی برق از جمله پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان در این ایام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه برق‌دار کردن پست جدید سبزه میدان طی ۱۵ روز با همکاری سه دستگاه اجرایی استان زنجان به بهره‌برداری رسید بیان کرد: ۲۸۲ طرح اصلاح و بهینه‌سازی با اعتبار ۷۳۸ هزار و ۷۸۱ میلیون ریال، ۱۳۱ طرح توسعه و احداث با اعتبار ۱۸۷ هزار و ۳۸۱ میلیون ریال، ۲۳ طرح روشنایی معابر با اعتبار ۳۴ هزار و ۲۱۱ میلیون ریال، ۱۴۳ طرح توسعه و اصلاح روستایی با اعتبار ۳۰۸ هزار و ۷۵۸ میلیون ریال و ۱۰ پروژه پیک‌سایی با اعتبار ۵۸ هزار و ۹۱ میلیون ریال در استان به بهره‌برداری رسیده است.

جوادی ادامه داد: در طرح تبدیل سیم مسی به کابل در استان که با هدف جلوگیری از سرقت و شبکه و کاهش اتصالی‌ها انجام شده است به نوعی ما در این کارها باز طراحی نیز انجام داده ایم .

وی با اشاره به طرح‌های روشنایی معابر در روستاها که همزمان با اصلاح بهینه و تعویض سیم و کابل روستاها انجام می‌شود بیان کرد: در بسیاری از روستاها چراغ‌های فرسوده را تعویض کرده، چراغ‌های نو و ال‌ای‌دی را جایگزین کرده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه حدود ۴۰۰ پست جدید به شبکه توزیع برق استان زنجان اضافه شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۹۰۶ روستای استان زنجان دارای برق هستند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha