هفت پروژه در مجموعه علوم پزشکی لارستان به بهره برداری می رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت:هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال در مجموعه علوم پزشکی لارستان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در دهه فجر امسال ۷ پروژه در بخش های متعدد بهداشتی، آموزشی، رفاهی و عمرانی در زیربنای ۵۷۴۴ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال در دانشگاه علوم پزشکی لارستان افتتاح خواهد شد.

دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشگاه اظهار داشت: در دهه فجر امسال هفت پروژه در مراکز تحت پوشش علوم پزشکی لارستان افتتاح می شود که دو طرح مربوط به شهرستان اوز، دو پروژه سهم بخش بیرم و سه مرکز نیز در لار به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: ۴۰ درصد از اعتبار هزینه شده در پروژه قابل افتتاح بهمن ماه امسال از سوی خیرین و مابقی از اعتبارات دولتی تامین شده است.

دکتر سلمان پور خاطر نشان کرد: جای بسی خرسندی است که یکی از پروژه های قابل افتتاح این دوره پروژه پایگاه سلامت شهری مهدیه شهرک بوستان لار است که پس از سالهای متمادی مسکوت ماندن و توقف عملیات ساخت و ساز آن، طی یکسال و نیم گذشته به همت همکارانمان در بخش های متعدد بهداشت و توسعه، در دستور کار قرار گرفته و به حمدالله با پایان کار آن، طی یکی دو روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: فجر امسال یکی از پرثمرترین دهه های فجر در مجموعه علوم پزشکی لارستان است چون علاوه بر روال افتتاح ها و کلنگ زنی ها شاهد پایان کار بسیاری از پروژه های عمرانی هستیم که مدت زمان زیادی جز طرح های بر زمین مانده بوده.

گفتنی است دو پروژه همراه سرای بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) و بازسازی و اجرای محوطه مرکز جامع سلامت بیرم، صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی و محلی این بخش، افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha