ورود دانش بنیان‌ها به حوزه برندسازی و صادرات صنایع دستی

رئیس کارگروه صنایع دستی انجمن زنان کارآفرین گفت: در حال حاضر شرکت‌های قوی داخلی با رویکرد دانش بنیانی، محصولات صنایع دستی را در شهرهای مختلف تهیه کرده و در شرکت خود بسته بندی و برندسازی و صادر می‌کنند.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت،راما هوشمند وزیری رئیس کارگروه صنایع دستی انجمن زنان کارآفرین پیرامون محور اشتغال و کارآفرینی زنان در دهه پنجم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر تعامل بسیار خوبی بین زنانی که قالیبافی می‌کنند و دوخت‌های سنتی مانند بلوچ دوزی و سرمه دوزی و غیره انجام می‌دهند با دانشگاهیان حوزه طراحی لباس برقرار شده است.

وی در برنامه «افق روشن» رادیو گفت‌وگوافزود: سمینارهای تخصصی در زمینه مد و لباس با رویکرد ایرانی و اسلامی در سال‌های اخیر جریان دارد و حتی در سطح بین الملل نیز تا حد خوبی موفق عمل کرده است.

رئیس کارگروه صنایع دستی انجمن زنان کارآفرین از توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ترغیب به فعالیت در بخش صنایع دستی سخن گفت و بیان کرد: در حال حاضر شرکت‌های قوی داخلی با رویکرد دانش بنیانی، این محصولات را در شهرهای مختلف تهیه کرده و در شرکت خود بسته بندی و برندسازی و صادر می‌کنند.

هوشمند وزیری بحث بومی سازی برخی مشاغل برای بانوان ایرانی را مطرح کرد و گفت: بخشی از توسعه پایدار، زنان جامعه هستند که می‌توانند در حوزه‌های مختلف اعم از خانه داری و اشتغال در بیرون منزل و یا مشاغل اینترنتی و دورکاری نقش آفرینی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha