اعزام هیات پزشکان تاجیک به شیراز برای شرکت در دوره آموزشی چند ماهه

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به تلاش های این معاونت برای توسعه تعامل بین المللی، اعزام هیات پزشکان متخصص و فوق تخصص تاجیک به شیراز برای شرکت در دوره آموزشی چند ماهه از نوروز ۱۴۰۲ را از جمله این اقدامات برشمرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید حسن سراج» در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، با بیان دستاوردهای این معاونت در یک سال گذشته، مهم ترین محور تلاش های این معاونت را معرفی هرچه بهتر توانمندی های دانشگاه در سطح مجامع علمی بین المللی عنوان کرد.

او با اشاره به بازدید وزیر بهداشت کشور تاجیکستان از مجموعه سلامت فارس و آگاهی از توانمندی های این مجموعه گفت: در این بازدید، اعتماد و علاقه نسبت به شیراز و مجموعه دانشگاه افزایش یافته و از نوروز ۱۴۰۲، میزبان هیاتی از پزشکان متخصص و فوق تخصص کشور تاجیکستان برای حضور در یک دوره آموزشی چند ماهه هستیم.

دکتر سراج با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵۰ دانشجوی غیرایرانی شهریه پرداز در مقاطع مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحصیل می کنند، بیشترین تعداد این دانشجویان را مربوط به کشورهای هندوستان و لبنان اعلام کرد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت های خود به جایگاه این دانشگاه در کشورهای حوزه خلیج فارس از گذشته تا کنون اشاره کرد و از برنامه ریزی برای تقویت این تعامل در حوزه علمی و دانشگاهی خبر داد که در ماه های آینده شاهد آن هستیم.

این نشست خبری صبح امروز، هفدهم بهمن ۱۴۰۱، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونان دانشگاه و اصحاب رسانه، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha