تمرکز بر مسائل اقتصادی فرهنگی و محرومیت در جامعه منجر به شکست دشمن می‌شود 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در حال حاضر دشمن از طریق جنگ نرم شروع به مبارزه کرده است که بعدی از آن فرهنگی، اقتصادی و محرومیت است و اگر در این سه فاکتور تمرکز و عمل کنیم طبق وعده خداوند قطعا پیروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی صبح روز چهارشنبه(۱۹ بهمن ماه) در آئین بهره‌برداری همزمان۴۴۲ طرح عمرانی، آبرسانی و محرومیت زدایی استان زنجان با بیان اینکه
انقلاب اسلامی اگر گفته می‌شود معجزه قرن بود مبالغه نیست اظهارکرد: بیش از ۷۰ سال دنیا با دوقطب بلوک غرب و شرق اداره می‌شد و پیروزی انقلاب اسلامی را با ماهیت و هویت دینی کسی تصور نمی‌کرد و از همان روز اول که مطرح شد ، دشمنان مخالفت خود را اعلام کردند بخصوص آمریکا که احساس میکرو این برنامه ریزی تنها تفکری که می‌تواند اورا به چالش برساند حکومت با ماهیت دینی بود.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برکات بسیار بالایی داشت افزود: اولین برکات این بود ما را از زیر ولایت طاغوت بیرون آورد و کشور ایران نیز در ۱۵ سال قبل از انقلاب هم تفکر شوروی و بلوک شرق و تفکر آمریکایی به این نتیجه رسید از این رژیم در ایران حمایت شود و با حضور مردم در صحنه و رهبری امام راحل به پیروزی رسید و کسی باور نمیکرد تا ۴۴ سال با اقتدار بماند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به وصیت نامه امام راحل بیان کرد : در این وصیت نامه بیان شده است که درس امروز همه ما است و فرموده اند عوامل مبدیه انقلاب همان عوامل مجدیه انقلاب است.

حجت‌الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه هدف آرمان و رهبریت و حضور مردم در صحنه این مسئله با رنگ بوی حکومت علوی و رهبری فقیه جامع الشرایط در دوران غیبت و حضور مردم در صحنه است ادامه داد: این انقلاب در سال ۴۲ شروع و شهدایی را تقدیم انقلاب داد ولی به نتیجه نرسید چرا که همین انقلاب در سال ۵۷ به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبری شأنیت ما خدمت به مردم است افزود: در حال حاضر دشمن با این نتیجه رسیده است که با مبارزه سخت و حمله نظامی و کودتا و.. انقلاب شکست نمیخورد که از طریق جنگ نرم شروع کردند که بعدی از آن فرهنگی، اقتصادی و محرومیت است که اگر در این سه فاکتور تمرکز و عمل کنیم طبق وعده خداوند قطعا پیروزی است.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha