در خودکفایی گوشت قرمز با وزارت جهاد کشاورزی توافقات جدی صورت گرفته است/ انقلاب به رهبری امام هندسه و مفهوم قدرت را در دنیا تغییر داد

رئیس سازمان بسیج کشور گفت: در زمینه اعتلای بهره وری در محصولات راهبردی کشاورزی،خودکفایی در گوشت قرمز و در تقویت بستر آب های کشاورزی به عنوان طرح آبخیز  و جالیز  با وزارت جهاد کشاورزی توافقات جدی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، سردار غلامرضا سلیمانی صبح روز چهارشنبه(۱۹ بهمن ماه) در آئین بهره‌برداری همزمان۴۴۲ طرح عمرانی، آبرسانی و محرومیت زدایی استان زنجان با بیان اینکه کشور بعد از پیروزی انقلاب به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کرده است اظهارکرد: ماهواره هایی که در مدار لئو قرار گرفته و ما را به فناوری پرتاب ماهواره مجهز کرده ودر اختیار چند کشور در دنیا است.

وی با بیان اینکه قدرت نظامی کشور یک روزی انگلیسی ها و آمریکایی ها تعیین می‌کردند که ما در نقشه و برنامه نطامی آن ها چه سهمی را برای آن ها ایفا کنیم افزود: امروزه قدرت دفاعی و نظامی کشور ایران با آن روزها قابل مقایسه نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امروز کشور ایران دومین قدرت سد سازی دنیا و سومین رتبه تربیت مهندس را دارد، بیان کرد: در ریشه کنی بی‌سوادی نیز از میزان ۳۸ درصد جمعیت باسواد قبل از انقلاب به ۹۸ درصد رسیده ایم.

سردار سلیمانی بارها کشور ایران توسط سازمان های بین المللی در زمینه بهداشت و درمان، درمان سلول های بنیادی، انرژی، توزیع گاز، آبرسانی،فناوری و ارتباط و... مورد تشویق قرار گرفته است و پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

وی یا بیان اینکه امروز علی‌رغم تمام سنگ اندازی ها و تمام فتنه ها و تحریم های گسترده اقتصادی و ..بر علیه ملت ایران شکل گرفت افزود: همه این موانع ها به این علت بوده که ملت ایران در انقلاب اسلامی
کارهای بزرگی را انجام داده است و ساقط کردن رژیم صهیونیستی و خارج کردن ایران از سلطه آمریکایی ها که از دستاورد های انقلاب است .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام هندسه و مفهوم قدرت را در دنیا تغییر داد اظهار کرد: به اعتقاد بنده شاید این دو اتفاق بزرگ از دید مردم دور مانده باشد و بسیاری نیز در کانون توجهشان قرار نگرفته باشد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نظام سلطه تلاش کرد در مقاطع مختلف حرکت امید بخش برای بشریت را متوقف کند افزود: حوادث اخیر فتنه نیز با همین هدف بوده که خاموش کردن و متوقف کردن ملت ایران حرکت ایران است لذا این دهه فجر برای همه مسلمانان است.

وی با بیان اینکه طبیعتا مشکلاتی که در کشور وجود دارد در برابر ظرفیت هایی که داریم مشکلات بسیار ناچیز است افزود: می‌بایست نرم افزارهای لازم را برای حل مشکلات تدارک ببینیم و با بسیج ظرفیت ها و روحیه جهادی در خدمت به مردم به مشکلات سرعت ببخشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمینه اعتلای بهره وری در محصولات راهبردی کشاورزی،خودکفایی در گوشت قرمز و در تقویت بستر آب های کشاورزی به عنوان طرح آبخیز و جالیز با وزارت جهاد کشاورزی توافقات جدی صورت گرفته است که در سال ۱۴۰۲ در بخش کشاورزی و دامداری و کنترل آب های سطح الارض برای زمین های کشاورزی و هدایت آن به باغات و مزارع با همکاری دستگاه های مسئول در استان آغاز خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha