آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۳۳ طرح حوزه راه و مسکن در زنجان

همزمان با ایام الله دهه فجر،  در هشتمین روز از دهه فجر آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۳۳ پروژه راه و مسکن در زنجان به ارزش بیش از ۲۸۱ میلیارد تومان در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان روز چهارشنبه(۱۹بهمن ماه) در آیین افتتاح همزمان پروژه های مسکن و راه در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: امروز شاهد افتتاح همزمان پروژه‌های راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان زنجان هستیم.

اسماعیلی اظهار کرد: در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر۳۳ پروژه راه سازی و مسکن با اعتباری بالغ بر ۲۸۱ میلیارد تومان در استان زنجان افتتاح شد.

وی با اشاره به تعریض باند موجود و احداث باند دوم سلطانیه -قیدار -کبودرآهنگ ( قطعه ۲ )، گفت: این پروژه با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان امروز افتتاح می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تأکید کرد: تحویل سه واحد مسکونی به خانواده های دارای فرزند چهار قلو با اعتبار سه میلیارد تومان از مهمترین این پروژه ها بود که در دومین روز از ایام الله دهه فجر انجام شد.

اسماعیلی به پروژه‌های حوزه بازآفرینی شهری اشاره کرد و ابراز داشت: سالن ورزشی شهید شهریاری زنجان نیز با اعتبار ۳.۸ میلیارد تومان در منطقه اسلام اباد شهر زنجان به بهره‌برداری می‌رسد که جامعه هدف ویژه‌ای را تحت پوشش قرار داده است و اداره کل راه و شهرسازی استان عادلانه پروژه ها را اجرا می کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت؛ همزمان با پروژه‌های راه و شهرسازی پروژه‌های مسکن ️افتتاح و کلنگ زنی ۲۶ پروژه عمرانی بنیاد مسکن زنجان با اعتباری بیش از ۵۷۲ میلیارد ریال در قالب پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی مسکن شهر صائین قلعه با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال ،پروژه ۱۸ واحدی مسکن محرومین نگین خرمدره با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و بهره برداری از ۷ پروژه بازسازی و مسکن روستایی به بهره‌برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha