نظر وزیر نفت درباره فیلم «گل‌های باوارده»؛

وزیر نفت در حاشیه اکران «گل‌های باوارده» درباره این اثر بیان کرد: دعوت می‌کنم کارکنان پالایشگاه آبادان و خانواده‌های آن‌ها به تماشای این فیلم تأثیرگذار وعالی بروند، تا بدانند که در طول تاریخ ۱۲۰ ساله این صنعت چه فداکاری‌های شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، جواد اوجی وزیر نفت شامگاه سه‌شنبه (۱۸ بهمن‌ماه) در حاشیه اکران فیلم «گل‌های باوارده» و در جمع کارکنان پالایشگاه آبادان در پردیس سینمایی ملت ضمن قدردانی و تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی کشور، بنیاد سینمایی فارابی و دست‌اندرکاران ساخت این فیلم که از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی است، بیان کرد: عرصه هنر و سینما یکی از بهترین روش‌ها برای نمایش رشادت‌ها و تلاش‌های کارکنان صنعت نفت به شمار می‌آید؛ خوب است کارکنان و خانواده‌های آنها به تماشای این فیلم تأثیرگذار و عالی بروند، تا بدانند که در طول تاریخ ۱۲۰ ساله این صنعت چه فداکاری‌های شده است.
«گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی سعید سعدی توسط فارابی ساخته شده است.
چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا 22 بهمن 1401 در حال برگزاری است. بنیاد سینمایی فارابی با 9 فیلم در این رویداد حضور دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha