555 بهورز جدید در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال جذب هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:۵۵۵ بهورز جدید در حال جذب هستند و در کنار آن ۶۶ پروژه بهداشتی روستایی در حال بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی، دکتر محمدعلی کیانی در همایش کشوری بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان بهورزی که با حضور وزیر بهداشت در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: بهورزان یکی از مهمترین ارکان بهداشت و یکی از پراهمیت‌ترین جایگاه‌های خط مقدم سلامت هستند و ارتباط با بهورزان یکی از موثرترین ارتباطات در بحث سلامت جامعه بوده است.

وی تصریح کرد: از اولویت‌های اصلی مسائل بهداشتی نظام شبکه‌ای حوزه سلامت بهورزان هستند و مقام معظم رهبری هم همواره در سخنرانی‌های خود بر این نقش کلیدی تاکید کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد ۷۶۵ خانه بهداشت، ۷۸۵ بهورز و ۱۱۶۵ مراقب سلامت در حوزه تحت پوشش این دانشگاه داریم، خاطرنشان کرد: ۵۵۵ بهورز جدید در حال جذب هستند و در کنار آن ۶۶ پروژه بهداشتی روستایی در حال بهره‌برداری بوده تا مشکلات کمبودهای این حوزه برطرف شود، ضمن اینکه خبرهای خوش راه‌اندازی سامانه سینا و جذب پزشک خانواده را هم در روستاها می‌دهیم.

دکتر کیانی تاکید کرد: بهورزان در کنار دیگر خادمان حوزه سلامت گام‌های بلندی در مسیر غلبه بر ویروس منحوس کرونا برداشتند و در کنار آن آموزش‌های به‌موقع و به‌هنگام را به گروه‌های هدف خود داشتند تا شاهد سلامت تمامی گروه‌های جامعه باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha