در اولین فرصت و کمترین امکانات، نسب به بهره‌برداری از پروژه‌ ها اقدام می‌کنیم

استاندار فارس با بیان اینکه خط دو مترو در میدان امام حسین علیه السلام با خط یک برخورد می کند و از طریق این خط، دسترسی به شرق و غرب شیراز را فراهم می سازد، افزود: بنا داریم با کمترین امکانات و در اولین فرصت، با هدف ایجاد آسایش مردم، کاهش هزینه های روزمره نسبت به بهره‌برداری از پروژه ها اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه، همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در حاشیه افتتاح از فاز ۱ خط ۲ مترو که با حضور وزیر محترم کشور به بهره برداری رسید، گفت: آغاز به کار فاز یک خط دو مترو را همزمان با ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی به فال نیک می گیریم؛ ان شاءالله این بهره برداری مبارک مردم استان، شیراز و خصوصا عزیزانی باشد که ساکن این مناطق هستند.

استاندار فارس با بیان اینکه خط دو مترو در میدان امام حسین علیه السلام با خط یک برخورد می کند و از طریق این خط، دسترسی به شرق و غرب شیراز را فراهم می سازد، افزود: بنا داریم با کمترین امکانات و در اولین فرصت، با هدف ایجاد آسایش مردم، کاهش هزینه های روزمره نسبت به بهره‌برداری از پروژه ها اقدام کنیم. با همین رویکرد این خط فعلا با سه ایستگاه افتتاح می شود و در ماه های آینده به تدریج سایر ایستگاه ها هم تکمیل و در چرخه‌ی خدمت رسانی به مردم قرار می گیرد.

دکتر ایمانیه افزود: خط ۳ مترو شیراز هم که از معالی آباد آغاز و تا شهرک گلستان پیش خواهد رفت در مرحله مناقصه است که امیدواریم عملیات اجرایی آن امسال آغاز شود.
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به خیل مشتاقان و زائران حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام از طراحی ها برای دسترسی از طریق خطوط مترو به این حرم خبر داد و اظهار داشت: خطوط آنتنی از خط یک و خط دو به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام در حال طراحی است و امیدواریم با اتمام آن، عملیات اجرایی آن ها نیز آغاز شود و در کمترین زمان ممکن در اختیار شهروندان و گردشگران عزیز قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha