«غریب» تجلی همدلی و نظامی‌گری توامان پدرم بود

سمیه بروجردی فرزند شهید بروجردی از حس و حال خود نسبت به فیلم سینمایی «غریب» که روایتگر زندگی پدرش است، گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،سمیه بروجردی فرزند شهید بروجردی در گفت و گو با ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر درباره جزییات این فیلم سینمایی بیان کرد: «غریب» صفات همدلی و مهربانی در عین نظامی‌گری پدرم در منطقه غرب را به زیبایی نشان داده است.


وی درباره این فیلم سینمایی گفت: این فیلم شخصیت پدرم شهید محمد بروجردی را به زیبایی نشان داد. خاطرات و صحبت هایی که انجام‌ و کتاب های که خوانده شده بود، همه را برایم زنده کرد.


بروجردی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم فداکاری های شهید بروجردی در قائله کردستان را توانست به طور احسنت نمایش دهد، بیان‌ داشت: پدر در زندگی اش فراز و نشیب های زیادی داشته است. ایشان از قبل از انقلاب فعالیت‌های بسیار زیادی داشتند. از ارتباطات شان با امام و شهید بهشتی و راه‌اندازی گروه توحیدی صف، فعالیت شان در آغاز دهه فجر و ورود امام تا بعد از انقلاب که دستور می دهند قائله ضد انقلاب در غرب کشور خاتمه پیدا کند.


وی خاطرنشان کرد: پس فعالیت پدر به قدری زیاد بوده که یک فیلم دو ساعته نمی تواند تمام شخصیت این شهید را به نمایش بگذارد، اما بخشی از زندگی مهم ایشان در منطقه غرب به زیبایی نشان داده شد.


او در پایان توضیح داد: آن صفات همدلی و مهربانی در عین نظامی گری ایشان در منطقه غرب که ما سالها می خواندیم و می شنیدیم و بحث تشکیل پیشمرگان کُرد مسلمان و آن صبوری که به خرج دادند -و واقعا یکی ار ویژگی های بارز ایشان بود- در این فیلم به عینیت نشان داده شد. اگرچه جا دارد روی شخصیت شهید بیشتر کار شود و فیلم های بیشتری ساخته شود.

انتهای پیام/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha