تلاش برای بهترین نقش‌آفرینی در «وابل»/علاقه‌مند به نقش‌های سخت هستم

بازیگر فیلم سینمایی «وابل» به کارگردانی تورج اصلانی درباره حضور در این فیلم سینمایی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،آزاده زارعی بازیگر فیلم سینمایی «وابل» به کارگردانی تورج اصلانی که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد درباره نقش آفرینی خود در این فیلم سینمایی گفت: امروز در کنار اهالی رسانه و منتقدان فیلم را تماشا کردم و باید بگویم که در کنار اهالی رسانه فیلم دیدن لذت دیگری دارد. بازخوردهای مخاطبان را شنیدم، البته هنوز فرصت نکردم با کسانی که فیلم را در این چند روزِ جشنواره دیده‌اند به صورت رو در رو صحبت کنم.

وی بااشاره به اینکه پس از خواندن فیلمنامه، به نقشی که به او پیشنهاد شده، علاقه‌مند شده است، عنوان کرد: احساس می‌کردم نقش دشوار و به شدت چالش‌ برانگیز است. من هم همواره دوست دارم تا نقش‌های سخت را بازی کنم.

زارعی درباره بازی مائده طهماسبی توضیح داد: بازی مائده طهماسبی را به شدت دوست دارم و از اینکه در در فیلم «وابل» در کنار ایشان بودم لذت بردم و حسی مادرانه و دخترانه بین ما حاکم بود. امیدوارم که حس ما به مخاطبان فیلم هم القا شده باشد و اتفاق‌های خوبی برای فیلم و خانم طهماسبی عزیز رخ دهد.

این بازیگر اضافه کرد: انتظاراتم از خودم زیاد است و نمی‌دانم حسی که داشتم را توانسته‌ام به مخاطب القا کنم یا خیر. فکر می‌کنم تمام تلاشم را برای ایفای نقش نسرین کرده‌ام؛ زیرا من کاراکتر نسرین را بسیار دوست داشتم.

وی در پایان با اشاره به موضوع فیلم تاکید کرد: در واقع، موضوع فیلم «وابل» دغدغه اجتماعی است و همان‌طور که می‌دانید این روزها ما با سیل و زلزله که مخاطره‌های طبیعی هم هستند بسیار مواجه می‌شویم و فیلم هم در بستر این موضوعات روایت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha