دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای شرکت در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم شریف فارس و دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز برای شرکت در راهپیمایی این روز، دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی در طی چهل و چهار سال حیات پرافتخار، رسالت امروز ما را در برابر این جانفشانی ها، تلاش برای آبادانی هرچه بیشتر وطن اسلامی دانست.

در متن این پیام آمده است:

ایران اسلامی در حالی بهاری دیگر را در چهل و چهارمین سالروز پیروزی به سرور می نشیند که در طی این سال ها به واسطه بهره مندی از پشتوانه همراهی و حمایت مردمی توانسته در مسیر دستیابی به اهداف و آرمان های رفیع انقلاب شکوهمند اسلامی، گام های پرتوانی برداشته و اکنون در چهل و چهارمین سالروز خاطره انگیز پیروزی انقلاب اسلامی، گذر بر دورنمای این ایام، مایه غرور و افتخار است.

افتخار و شادکامی بهره مندی از حضور ملتی که در این سال ها با گذر از همه توطئه ها، سربلندی در جنگی تحمیلی و مقابله با تحریم هایی ناجوانمردانه، توانستند پرچم سه رنگ و مقدس این سرزمین را در بسیاری قله ها به اهتزاز درآورده و مهر به وطن را در والاترین معانی، به عمل معنا بخشند.

با گرامیداشت چهل و چهارمین بهار انقلاب و تهنیت فرا رسیدن روز بیست و دوم بهمن، سالروز پیروزی غررآفرین ملت ایران، که دستاوردی شیرین از سال ها تلاش مجاهدانه برای پیروزی این انقلاب مردمی بود، از مردم شریف استان فارس و دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز در اقصی نقاط استان فارس برای شرکت گسترده در راهپیمایی این یوم الله تاریخی و شرکت در جشن انقلاب اسلامی، صمیمانه دعوت می نمایم.

به این مناسبت یاد و خاطره شهیدان سرافراز و والامنزلت انقلاب اسلامی را که در تمامی برهه های سرنوشت ساز این تاریخ ۴۴ ساله، نام ایران را به بهای جان اعتلا بخشیدند، گرامی داشته و امید است یکایک ما بتوانیم در تداوم این مسیر پرافتخار، رسالت خود را محقق ساخته و در آبادانی هرچه بیشتر این سرزمین، نقش آفرینی ارزنده ای داشته باشیم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha