خروش انقلابی مردم لامرد در ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۱

مردم لامرد با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ماه بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی و با آرمان های امام راحل تجدید میثاق بستند

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مردم خونگرم لامرد در جنوب استان فارس با حضور گسترده و مثال زدنی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ۱۴۰۱ بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی و با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان تجدید میثاق بستند.

راهپیمایان پس از تجمع در میدان امام شهر لامرد، حجت الاسلام شیخ رضا خوشنویس از وعاظ مطرح و بنام استان فارس، ضمن تسلیت درگذشت عالم ربانی، مجاهد نستوه و پدر معنوی منطقه حضرت حجت الاسلام هاشمی شهیدی، بر پیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: همه ما باید قدردان خون پاک شهداء و امام شهیدان و مجاهدان راه حق باشیم و این مسیر، مسیری است که به سعادت و پیروزی ختم خواهد شد.

حجت الاسلام خوشنویس تصریح کرد: راهبرد دشمنان ایران اسلامی و شیطان صفتان، ایجاد اختلاف و درگیری است و مهمترین تاکتیک آنها، دروغ پردازی و شایعه سازی است که با حفظ وحدت و همدلی که شرط لازم برای پیشرفت و آبادانی کشور است به سرانجام خواهیم رسید.

وی بیان داشت: بیش از ۲۴کشور به سرکردگی آمریکای جنایتکار با تمام تلاش و قدرت و زورآزمایی خود آخرین ضربه خود را در این چند ماهه برعلیه کشور و مردم ایران انجام دادند تا ایران اسلامی را پای درآورند، که متوجه این شدید که این انقلاب استوارتر و محکم تر از همیشه به راه خود ادامه خواهد داد.

سخنران مراسم یوم الله ۲۲بهمن ماه لامرد اظهار کرد: تمام تکیه گاه برای این کشور بعد از خدا، مردم هستند، و اگر باور ندارید این راهپیمایی باشکوه و با عظمت و خودجوش مردمی را ببینید.

وی افزود: حضور پرشکوه و باصلابت مردم پیامی به دشمنان داخلی و خارجی داشت و آن هم این است که این مردم به صحبت های پوشالی و پوچ شما هیچ توجهی نمی کنند.

حجت الاسلام خوشنویس با اشاره به اینکه در این چندماه عده ای از دوستان، و خودی ها نیز گول خورده و در زمین دشمن بازی کرده اند افزود: از شما می خواهیم سری از پنجره های خانه هایتان این جمعیت باشکوه را ببینید و متوجه بشوید که دشمن فقط توانست به چند نفر هتک حرمت و بی احترامی کند و چندین مسجد را به آتش بکشد و یا قرآن را بسوزاند اما کار خاصی را انجام نداد و اگر می خواهید به شکست دشمن یقین کنید از خانه هایتان بیرون بیایید و این سیل خروشان جمعیت را ببینید.

حجت الاسلام خوشنویس در ادامه خطابی به مسوولان جمهوری اسلامی ایران داشت و تاکید کرد: مردمی که امروز با شور و شوق به خیابان ها آمده اند در حمایت از شما مسولین نیامده اند که از اشتباهات و بی تدبیری های شما حمایت کنند، بلکه آمده اند تا از انقلاب و نظام و خون پاک شهیدان حمایت کنند.

وی افزود: حضور دیگر مردم به این دلیل است تا به دشمن پلید بگویند که انقلاب ملک و ثروت ماست و ما نمی گذاریم این انقلاب از بین برود، اما مشکلات را هم درک می کنیم.

وی تصریح کرد: عامل اصلی تک تک گرفتاری ها و بدبختی ها ما، آمریکا و اروپا و سایر کشورهای همسوے با آمریکا هستند و این را مردم ایران به خوبی می دانند.

سخنران مراسم یوم الله ۲۲بهمن ماه لامرد در خطاب به مسوولان دولت قبل گفت: شما مسوولان دولت قبل در مقابل دشمنان و آمریڪا سرتسلیم فرود آوردید، شماها لبخند به دشمن زدید، و قدرت پوشالی دشمن را باور کردید و نتوانستید اقتدار این کشور را حفظ کنید وحال هم طلب کار ما شده اید.

او با اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن ماه، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، مظهر اتحاد و انسجام ملّی است و مردم غیور و قهرمان ایران اسلامی، با حضور باشکوه خود در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه کشور به واسطه انقلاب، پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه های مختلف پیدا کرده خاطرنشان کرد: وابستگی های کشور در مقایسه با قبل از انقلاب بسیار کاهش پیدا کرده و اکنون در بسیاری از حوزه ها از جمله در حوزه نظامی، سلامت، پزشکی، هسته ای، تولید علم و... حرف های بسیاری برای گفتن داریم که باید خدا را شاکر باشیم.
خبرنگار: محمود صابری زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha