برقراری بیش از ۷۵۰ هزار تماسِ زنجانی ها با پلیس ۱۱۰

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت:  طی ۱۰ ماهه سال جاری تماس های شهروندان زنجانی با مرکز فوریت های پلیسی بیش از ۷۵۰ هزار تماس بوده که نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، سرهنگ حمیدرضا قدیمی با اشاره به اهمیت عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در رسیدگی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی شهروندان، اظهارکرد: سامانه پلیسی ۱۱۰، به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس در هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات پلیسی در ابعاد مختلف به شهروندان می باشد.

وی با بیان اینکه در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است افزود: سامانه ۱۱۰ استان با ۹ خط فعال، به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم استان زنجان می‌توانند، در هر ساعت از شبانه روز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، با اشاره به این که فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیسی ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو، است، بیان کرد: از دستاوردهای مهم این سیستم می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظام‌مند می باشد.

سرهنگ قدیمی با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، افزود: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

وی، در ادامه با اشاره به فراوانی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۷۵۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است که نشان اعتماد دوسویه مردم با پلیس است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، با تأکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطر نشان کرد:از یک سو حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سوئی دیگر، مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند که آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان را در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha