تدوام بارش برف و باران تا پایان هفته/ پایین دست، همچنان در انتظار برف

معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران  با بیان اینکه بلده با ۹ درجه زیر صفر سردترین شهر استان بود گفت: دمای ساری صفر درجه و قایمشهر ۲ درجه زیر صفر بهشهر منفی ۶ درجه سانتی‌گراد است و تا پایان هفته بارش ها در استان به صورت باران و برف خواهد بود.

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرگزاری سلامت(طبنا) مازندران، با اشاره به وضع هوای استان اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز یکشنبه 23 بهمن در مناطق ساحلی و جلگه ای، نیمه‌ابری تا ابری در ساعات بعدازظهر و شب با بارش پراکنده و وزش باد بوده و درارتفاعات ابری و مه آلود گاهی با بارش برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در روز دوشنبه ۲۴ بهمن وضعیت جوی، صاف تا نیمه ابری از اواخر روز ابری بتدریج با بارش پراکنده، در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف و با وزش باد همراه خواهد بود.

معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: در روز سه‌شنبه هفته جاری آسمان نیمه ابری تا ابری بویژه در غرب با بارش پراکنده در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف بتدریج با کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

اسدی افزود: در روز چهارشنبه مناطق ساحلی و جلگه ای، صاف تا نیمه ابری از شب با بارش پراکنده و وزش باد و درارتفاعات، ابری و مه آلود گاهی با بارش برف و وزش باد خواهد بود.

وی گفت: روز پنج‌شنبه 27 بهمن نیز اسمان استان ابری گاهی با بارندگی در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و وزش باد بوده و در روز
جمعه نیز وضعیت جوی نیمه ابری تا ابری از بعدازظهر با بارش پراکنده و در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول وضعیت جوی روز شنبه 29 بهمن را نیمه ابری تا ابری پیش‌بینی کرد و افزود: بارش پراکنده در ابتدای هفته آینده نیز ادامه دارد و در ارتفاعات هوا مه آلود با بارش پراکنده برف و وزش باد خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha