افزایش تعداد بیمه‌شدگان در مازندران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران از جذب ۹۲۱۹ نفر بیمه‌شده جدید در استان طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، محمد ابراهیمی در جمع خبرنگاران به تشریح مقایسه آماری تعداد بیمه‌شدگان از ابتدای سال جاری پرداخت و اظهار کرد: تعداد اعضای صندوق در فروردین امسال ۱۳۰ هزار و ۴۰۹ نفر ثبت شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۵ درصد رشد داشت؛ همچنین مازندران با ۹۷۲ جذب بیمه‌شده جدید در ماه نخست سال توانست رتبه برتر کشور را از این حیث به خود اختصاص دهد.

ابراهیمی با بیان اینکه میزان بیمه‌شدگان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران تا پایان پاییز رشد تقریبی ۱۱ درصدی را حفظ کرد، افزود: در دی‌ماه ۱۴۰۱امسال تعداد اعضای صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان به ۱۳۹ هزار و ۶۲۸ نفر رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱.۷درصد رشد داشته است.

وی تعداد بیمه‌شدگان فعال استان تا پایان دی‌ماه سال جاری را ۸۶ هزار و ۷۴۴ نفر اعلام کرد و با بیان اینکه این میزان نسبت به آذرماه امسال ۴.۲ درصد و در مقایسه با مشابه سال گذشته ۱.۷ درصد رشد داشته است، گفت: آبان ماه امسال در مازندران بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال به حساب مستمری بگیران استان واریز شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران، اضافه کرد: در دی‌ماه ۱۴۰۱ تعداد ۱۱۰۴ بیمه پردازی جدید در استان صورت گرفت که در مقایسه با آذرماه امسال ۹.۲ درصد رشد داشته است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: میزان وصول حق بیمه در دی‌ماه سال جاری قریب به ۱۲۹ میلیارد ریال بوده که این میزان در مقایسه با آذرماه امسال ۳.۲۴ درصد و نسبت به مشابه سال قبل ۷.۵۷ درصد رشد داشته است.

لازم به ذکر است این رقم در فروردین امسال برابر ۸۲ میلیارد ریال بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha