همکاری شهرداری منطقه 17 به مناطق 1 و 5 در عملیات برف روبی شب گذشته

شنگی گفت: شهرداری منطقه 17 در پی بارش برف شب گذشته در راستای کمک رسانی به همکاران خدوم خود در مناطق 1 و 5، بالغ بر 72 تن شن و نمک به این مناطق اعزام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی با اشاره به بارش نزولات آسمانی طی روزهای اخیر، گفت: شهرداری منطقه طی هفته های گذشته، آمادگی کامل برای بارش ها در سطح منطقه ایجاد کرده بود که از جمله آنها استقرار 15 ایستگاه برف روبی در معابر اصلی منطقه و دپوی کیسه های شن و نمک در این ایستگاه ها بوده است تا در صورت لزوم از آنها استفاده شود و شهروندان محترم دچار مشکل در تردد نشوند. طی بارش های این هفته مقدار هفتاد تن شن و نمک در سطح منطقه پخش شده است.


وی با اشاره به اینکه طی برف دو روز گذشته، 20 تن شن و نمک در سطح منطقه پخش شده است، گفت:همچنین با توجه به بارش برف در شب گذشته علاوه بر شارژ مجدد کیسه های شن و نمک در ایستگاه های برف روبی منطقه، مقدار 5 تن نمک کریستال توسط خودروی مکانیزه در سطح محدوده و مقدار 5 تن نمک صنعتی در روی پل های عابر پیاده و ورودی های زیرگذرهای سطح منطقه پخش شده است. همچنین 40 تن نمک و شن مخصوص توسط خودروهای خاور در سطح محدوده پخش شده است.


شهردار منطقه 17 تصریح کرد: علاوه بر این ها، در ورودی پل های عابر پیاده، زیرگذرها و رمپ ها کیسه های شن و نمک قرار داده شد، ضمن اینکه 110 کارگر خدمات شهری، 160 کارگر فضای سبز به همراه 25 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جهت برف روبی معابر و بوستان ها و پل های عابر پیاده استفاده شده است.


شنگی اظهار کرد: در این روزهای برفی، ورودی ایستگاه های حمل و نقل عمومی مثل مترو و اتوبوس توسط کارگران خدوم خدمات شهری از هر گونه برف، آب ماندگی و یخ زدگی پاکسازی شدند.


شهردار منطقه 17 با اشاره به دستور معاون محترم خدمات شهری تهران مبنی بر کمک رسانی مناطق کم بارش به مناطق پربارش سطح تهران،گفت: به همین منظور شهرداری منطقه 17 شب گذشته با اعزام 2 دستگاه کامیون که هر کدام شامل 30 تن شن و نمک و 2 دستگاه خاور که هر کدام حامل 6 تن شن و نمک بودند، ماشین تیغه دار برف روبی، 10 نیروی خدمات شهری، 2 خودروی اسکورت پیکاپ، 4 دستگاه ماشین آلات از قبیل 2 دستگاه خاور به منطقه یک جهت کمک رسانی و خدمت رسانی به شهروندان و همکاران خدوم خود در این منطقه، اعزام شد.
شنگی خاطرنشان کرد: علاوه بر اعزام امکانات و کمک به شهرداری منطقه یک، 3هزار کیسه مخصوص شن و نمک به منطقه 5 شهرداری تهران اعزام شد.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha