هلال‌احمر ایران ثابت کرد که در هر شرایطی حامی حادثه‌دیدگان است/ از رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنیم

نخست وزیر سوریه در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان با قدردانی از خدمات مستمر هلال‌احمر ایران به زلزله‌زدگان سوری تاکید کرد: هلال‌احمر ایران ثابت کرد که در هر شرایطی، حامی آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث و بلایاست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، نخست وزیر سوریه در دیدار با دکتر کولیوند گفت: از این که هلال احمر جمهوری اسلامی ایران طی چند وقت اخیر جایگاه خوبی در عرصه جهانی بدست آورده خوشحال هستیم و امیدواریم بتوانیم از تجربیات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم. شما ثابت کردید که هلال احمر در هر شرایطی، حامی و کمک کننده است.
حسین عرنوس افزود: تمامی اماکن عمومی سوریه بسیج شده اند تا به مردم اسکان دهند و کانکس های پیش ساخته نیز در اختیار مردم قرار گرفته است. شرایط سختی است و از این که هلال احمر ایران در کنار ما حضور دارد بسیار خرسندیم. ما و پدران ما تجربه چنین زلزله ای را نداشته اند و ما در ساعات اول بسیار غافلگیر شدیم تا جایی که حتی شبکه آبرسانی نیز مختل شده بود.

نخست وزیر سوریه: هلال‌احمر ایران ثابت کرد که در هر شرایطی حامی حادثه‌دیدگان است/ از رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنیم


نخست وزیر سوریه ادامه داد: از رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنیم که در این شرایط سخت به کمک ما آمدند و ما قدردان شما هستیم. امیدواریم که جامعه بین الملل نیز به خود آید و تحریم ها علیه ایران و سوریه را لغو کند زیرا تحریم ها نیز زلزله‌هایی هستند که یک کشور را تحت تاثیر قرار می دهند.

عرنوس تاکید کرد: مردم و نظام ایران همواره در کنار ما بوده اند و از همکاری فی ما بین در زمینه‌های مختلف استقبال می‌کنیم زیرا دو کشور امروز رابطه ای برادرانه دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha