اولویت های ثبت نام حج واجب ۱۴۰۲ اعلام شد+ جزئیات و زمان ثبت نام

اولویت و زمان ثبت نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۲ از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، در اطلاعیه سازمان حج و زیارت شرایط واجدان شرایط حج تمتع ۱۴۰۲ به شرح ذیل اعلام شده است.

ثبت نام از متقاضیان بر اساس اولویت تدوین شده از تاریخ دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ انجام می‌گیرد و تمامی متقاضیان باید آمادگی لازم را داشته باشند.

اولویت اول جامعه هدف (مشمولین تشرف) افرادی هستند که در کاروان های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی کرده و وجوه مربوط را واریز کرده‌اند، لیکن به دلیل لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند،درصورت عدم مراجعه این افراد، برای تکمیل ظرفیت‌ خالی کاروان ها، اولویت‌های بعدی فراخوان خواهند شد.
اولویت دوم تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۸۵ می باشد، که لازم است این افراد قبل از نام‌نویسی، با مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir، نسبت به تکمیل اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام نمایند.

اولویت سوم نیز دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ۳۱ فروردین ماه ۱۳۸۶ می باشد.

اولویت چهارم، دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ و اولویت پنجم نیز کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع ازتاریخ ۱ خرداد ماه ۱۳۸۶ به بعد و بصورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروانها در سطح هر استان است.

لازم به ذکر است: نام نویسی از این اولویت‌ها صرفاً بمنظور تکمیل ظرفیت خالی در کاروانهای اعلامی است و این افراد نسبت به تکمیل اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام نمایند.

همچنین متقاضیان اعزام سفر حج تمتع سال ۱۴۰۲می‌بایست دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۱ دی ماه ۱۴۰۲ باشند.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha