اصلی ترین هدف فوتبال و ورزش تامین سلامت مردم است

دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال کشور، با تاکید بر اینکه اصلی ترین هدف فوتبال و ورزش تامین سلامت مردم به ویژه سلامت و نشاط و خودباوری جوانان است، گفت: امروز لازم است اهداف فوتبال کشور مشخص و تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال کشور، با تاکید بر اینکه اصلی ترین هدف فوتبال و ورزش تامین سلامت مردم به ویژه سلامت، نشاط و خودباوری جوانان است، گفت: امروز لازم است اهداف فوتبال کشور مشخص و تبیین شود.

استاندار فارس با اشاره بر اینکه یکی از بیشترین مواردی که غرور ملی مردم کشورها نمود می یابد در حین برگزاری مسابقات فوتبال است، افزود: یکی دیگر از اصلی ترین اهداف مجموعه ورزش کشور پرداختن جوانان به فعالیت های گروهی و دوری از مسائل حاشیه ای است.

وی ورزش را برای جوانان بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: ایجاد فرهنگ پهلوانی منحصر به برخی از ورزش ها نیست، لذا فوتبال می تواند در فرهنگ سازی منش پهلوانی نقش بسزایی داشته باشد؛ الگو سازی مناسب برای جوانان و نوجوانان از وظایف همه مسئولین در هر رده است.

نماینده عالی دولت در فارس بر حمایت و همراهی دستگاه اجرایی استان در حوزه های حمایت سخت افزاری و مالی از ورزش تاکید کرد و اظهار داشت: ورزش جامع، فراگیر و برای جوانان جذاب است، در صورتی که لایحه حمایت از ورزش تدوین و تصویب شود برنامه ریزی مناسب و جامعی برای این حوزه اتخاذ خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha