دیدار رئیس هلال‌احمر با فرمانده کل سپاه

سرلشکر سلامی در این دیدار گفت: خدمات هلال احمر همچون باران است، یکنواخت بر سر همه مردم می‌بارد و بدون هرگونه تبعیض و مطابق با اصل انسان دوستی رفتار می‌کند. او از خدمات هلال‌احمر در ترکیه نیز قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به همراه دبیرکل و جمعی از مدیران این جمعیت به مناسبت روز پاسدار و جانباز به دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران رفتند.


در این دیدار فرمانده کل سپاه ضمن قدردانی از فعالیت‌های هلال احمر در کمک به حادثه دیدگان گفت: «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» در هلال احمر جمهوری اسلامی ایران معنا پیدا کرده است. این را به وضوح می‌توان در امدادرسانی به زلزله‌زدگان در داخل و خارج کشور از خوی گرفته تا سوریه و جنوب ترکیه دید.

سردار سلامی افزود: امدادرسانی سریع و موثر امدادگران هلال احمر ایران در زلزله اخیر ترکیه و سوریه، برگ زرینی را برای جمهوری اسلامی در سطح منطقه ثبت کرد و موجب اقتدار پرچم اسلام در زمینه تکریم هم‌نوع و انسان‌دوستی شد.

وی ادامه داد: حضور فعال امدادگران ایرانی در کشور ترکیه، دل‌های مسلمانان 2 کشور را به هم نزدیک کرد.

در این دیدار، رئیس جمعیت هلال احمر با شرح عملیات اسکان اضطراری در پی زلزله شهرستان خوی و عملیات نجات از آوار در مناطق زلزله‌زده ترکیه و سوریه از همکاری سپاه پاسداران در انتقال هوایی محموله‌های امدادی در این زمین‌لرزه‌ها قدردانی کرد.

کولیوند در ادامه افزود: به محض وقوع زلزله در خوی، ترکیه و سوریه سپاه با تمام امکانات لجستیکی خود به کمک هلال احمر آمد و کار انتقال اقلام غذایی پتو، چادر و ... برای زلزله زدگان را تسهیل کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تاکید بر اینکه این کمک سپاه را هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد افزود: کمک سپاه باعث شد عملکرد خوبی در ۳ زلزله خوی ترکیه و سوریه داشته باشیم و این عملکرد اقتدار ایران را در عرصه ملی و بین المللی به منصه ظهور رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha