ایجاد فضاهایی مختص جانبازان و معلولان در پارکها از سال آینده

معاون ورزشی آقایان سازمان شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران به دنبال آن است که در پارکها فضاهایی ایجاد شود که جانبازان و معلولان بتوانند از آن استفاده نمایند که سال آینده این فضاها ایجاد خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،دکتر علیرضا بهره‌مند گفت: شهرداری تهران در جهت حضور راحت شهروندان معلول به دنبال بهینه سازی مجموعه ورزشهای خودش بوده که از جمله مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم در منطقه ۲۰ به عنوان یکی از پر امکانات ترین و ویژه ترین مجموعه‌های ورزشی برای معلولان است و کلیه خدمات آن برای جانبازان و معلولان رایگان است. بدنسازی، استخر، سالن چند منظوره، پینگ پنگ از جمله رشته‌های این مجموعه است و رمپ استانداردی نیز برای راحتی ورزشکاران تعبیه شده است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران به دنبال آن است که در پارکها فضاهایی ایجاد شود که جانبازان و معلولان بتوانند از آن استفاده نمایند. با توجه به رویکردهای جدید سازمان ورزش و نگاه بلند شهردار تهران به دنبال ایجاد این فضاها هستیم و سال آینده این فضاها ایجاد خواهد شد.

معاون ورزشی آقایان سازمان شهرداری تهران در رادیو گفت و گو اظهار کرد: شهرداری تهران در تلاش است تا در سالهای آینده امکانات بیشتری را به ویژه در پارکها برای جانبازان و معلولان تدارک ببیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha