تا روزی که مفید هستم خدمت میکنم/پیگیر افزایش بودجه پارک خواهم بود

رئیس جدید پارک علم و فناوری استان زنجان گفت:من هیچ خیلی دوست ندارم در مدیریتی زیاد بمانم بلکه تا روزی که مفید هستم خدمت میکنم و در زمان مدیریت پیگیر ساختمان پارک و افزایش بودجه پارک خواهم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان،عباسعلی زمانی عصر روز یکشنبه(۷ اسفند ماه)در آئین تودیع و معارفه روئسای پارک علم و فناوری استان زنجان در حضور شرکت های دانش بنیان استان با بیان اینکه سپاس خداوند را که فرصت خدمت را به ما عطا کرده است اظهارکرد: در هر زمان و مکانی که فرصت خدمت کردن مهیا باشد باید شکر گذار خداوند بود.

وی با بیان اینکه سپاس از بندگان خدا نیز واجب است افزود: تمام حاضرین که به عنوان شرکت های دانش بنیان با وجود کاستی ها برای خدمت به خلق فعالیت میکنید تا شهروندان این استان زندگی بهتری را داشته باشند.

رئیس جدید پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه آقای آذر پیوند در مدت کوتاهی که ریاست این پارک را برعهده داشتند قدم های بزرگی برای استان برداشته اند افزود: بنده شاهد بودم که ایشان با ایثار و خودگذشتگی در این راه خدمت کردند که امیدوارم بتوانم امانت دار خوبی باشم.

زمانی با بیان اینکه من هیچ خیلی دوست ندارم در مدیریتی زیاد بمانم بیان کرد: تا روزی که مفید هستم خدمت میکنم و هروقت که مشاهده کردید به درد نمی‌خورم مرا از مدیریت ام خارج کنید.

وی با بیان اینکه می‌توان صرف یک دقیقه نیز کارهای بزرگی را انجام داد افزود: من نیز با کمک شما تک تک لحظه های مدیریت را بهترین کنم و باید تمامی دقایق را برای خدمت پاس کنیم.

این مسئول با بیان اینکه باید ارتقای پارک و شرکت ها و ایجاد فضای پر انرژی و سالم تلاش کرد افزود: در دوران مدیریت پیگیر امورات ساختمان پارک خواهم بود و همچنین پیگیر افرایش بودجه پارک نیز خواهیم بود.

زمانی در پایان با بیان اینکه پارک علم و فناوری با وجود شرکت ها یک خانواده است اظهارکرد: در این خانواده اتفاقات شیرین و تلخ رخ می‌دهد که باید سعی و تلاش کنیم و فقط انرژی مثبت به همدیگر بدهیم.

شایان ذکر است: این تودیع و معارفه بدون حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد که به‌ گفته مدیر روابط عمومی پارک قرار است تودیع و معارفه اصلی نیز برگزار شود که اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت؛ در پایان مراسم از زحمات و تلاش‌های یک ساله علی آذر پیوند تقدیر و عباسعلی زمانی به عنوان رئیس جدید پارک علم و فناوری استان معرفی شد.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha