افق روشن افزایش تولید در چوب و کاغذ

مدیر عامل شستا در بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه کاغذ تحریر دارای کمترین حاشیه سود است گفت: اما به لحاظ حساسیت و استراتژیکی بودن برای کشور در اولویت حمایت قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) بهمراه تعدادی از مدیران این مجموعه و دکتر بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از مجموعه چوب و کاغذ مازندران بازدید و از نزدیک با روند تولید در این مجموعه صنعتی آشنا شدند .

بازیان ضمن اشاره به ضرورت حمایت دستگاه مطبوع خود از این مجموعه صنعتی گفت:
شستا آمادگی دارد تا سرمایه گذاری بیشتری در این مجموعه صنعتی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه خودکفایی در تولید کاغذ بسیار با ارزش است خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن طرح های توسعه در این شرکت کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: اگر تلاش برای جلب اعتماد مردم در استفاده از محصولات داخلی انجام شود، آینده بهتر و مطمئن تری برای جامعه قابل تصور خواهد بود.

بازیان تصریح کرد: شرکت های زیر مجموعه شستا نباید تنها به فکر حفظ وضع موجود باشند و باید برای بالا بردن کیفیت و دستیابی به خودکفائی تلاش نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت های مناسب در این مجموعه، رویکرد جدید مدیریت این شرکت را در تولید مستمرکاغذ چاپ و تحریر برای دانش آموزان این کشور بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود: تلاش مدیران این مجموعه برای پایداری تولید کاغذ چاپ و تحریر در شرایط سخت اقتصادی نشان از حمیت و اراده‌ای قوی است که انشاالله به فضل خداوند به خودکفائی در تولید این محصول خواهد انجامید.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در انتها به حمایت کامل خود در تامین نیازهای این شرکت اشاره کرد وگفت:
آمادگی داریم تا با سرمایه گذاری لازم این صنعت مهم و عظیم را در منطقه احیا نمائیم.

به گزارش طبنا، در انتهای این بازدید از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید بعمل آمد.گفتنی است شرکت چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولید کننده کاغذ چاپ و تحریر در کشور است که در سالجاری 45 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تولید و ضمن تامین 70 درصد از کاغذهای کتب درسی دانش آموزان بخش اعظمی از نیاز حوزه منتشر را نیز تامین نموده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha