اصل کار خرید و فروش زمین خارج از محدوده  زمین خواری است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: زخم کهنه ای در شهر زنجان به نام زمین های خارج از محدوده که ناشی از عمل نادرست این تعاونی ها وجود دارد که با اقداماتشان مردم را به زحمت انداخته اند چرا که اصل این کار زمین خواری است و خود این کار فساد ایجاد می کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در آخرین جلسه پیشگیری از وقوع جرم سال ۱۴۰۱ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و احتمال بروز حوادث ناشی از استفاده مواد محترقه بر مراقبت و هوشیاری دستگاههای نظارتی بر امر کنترل و پیشگیری از وقوع جرم اهتمام مضاعف شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در خصوص تأمین و توزیع کالاهای اساسی مردم از جمله میوه شب عید با مشکلاتی مواجه بودیم اظهار کرد: امسال باید نظارت ها متفاوتر از سال گذشته باشد چنانکه مردم برای تأمین کالاهای اساسی دچار مشکل نشوند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه اتخاذ برخی تصمیمات نادرست از سوی برخی دستگاههای متولی در نوسان قیمت کالاها تاثیر دارد افزود: تلقی جامعه با این تصمیات نادرست مبنی بر رها شدگی بازار است و مسئولان امر نظارت جدی بر قیمت کالاها ندارند، بنابراین در این موضوع درک مشکلات مردم و انجام اقدامات موثر امری ضروری است ،چراکه بزرگترین سرمایه های نظام مردم هستند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به برخورد با مسئولانی که در انجام وظایف مرتکب ترک فعل آن هم در شرایط سخت اقتصادی می شوند تأکید کرد: مراجع نظارتی با دقت به وظایف خود عمل کنند تا از تحمیل خسارت بر مردم ناشی از ترک فعل مسئولان جلوگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به خرید فروش زمین های خارج از محدوه و تحمیل هزینه بر مردم توسط برخی تعاونی ها گفت: زخم کهنه ای در شهر زنجان به نام زمین های خارج از محدوده که ناشی از عمل نادرست این تعاونی ها وجود دارد که با اقداماتشان مردم را به زحمت انداخته اند چرا که اصل این کار زمین خواری است و خود این کار فساد ایجاد می کند.

این مسئول تصریح کرد: دستگاهای متولی نظارتی نباید اجازه خرید زمین های خارج از محدوده را به تعاونی ها بدهند چرا که بعد از خرید این زمین ها خود تعاونی ها مدعی می شوند چرا به مشکلاتشان رسیدگی نمی شود که توجه به این امر ضروری است.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه، وقوع جرایم در استان گفت: خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه جرایم در استان ۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha