دیدار روسای هلال‌احمر و سازمان حج و زیارت با هدف توسعه همکاری‌ها در عملیات حج و اربعین

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با رئیس جدید سازمان حج و زیارت گفت: هلال‌احمر و سازمان حج و زیارت در عملیات‌های سالانه حج و اربعین همکاری تنگاتنگی با هم دارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ پیر حسین کولیوند رئیس این جمعیت با همراهی سعید اوحدی دستیار ویژه رئیس و سیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با عباس حسینی رئیس جدید سازمان حج و زیارت دیدار کرد.
کولیوند در این دیدار گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عملیات سالانه حج مسئولیت بهداشت و درمان حجاج ایرانی در خاک عربستان را به عهده دارد.
وی افزود: در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی در خاک عراق، هلال‌احمر عملیات‌های امداد و نجات زیادی در خاک دو کشور ایران و عراق انجام داد تا جایی که تعدادی از جمعیت‌های ملی برای بازدید از نحوه خدمت‌دهی و فعالیت هلال‌احمر در بزرگترین تجمع انبوه مسلمانان ابراز علاقه کردند عملیات امدادی و درمانی ما در اربعین نمونه کم‌نظیری از امداد در تجمعات انبوه است که به عنوان الگو در بین اعضای فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر شناخته می‌شود.
در این دیدار حسینی رئیس سازمان حج و زیارت از زحمات هلال احمر در کمک به حجاج در سال‌های گذشته و همچنین امدادرسانی به زائران عتبات عالیات قدردانی و اعلام آمادگی کرد تا همکاری سازمان حج و زیارت با جمعیت هلال احمر توسعه بیشتری یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha