بهره برداری از طرح توسعه بخش آی سی یو بیمارستان زینبیه شهرستان دشتی با حضور دکتر عین اللهی

طرح توسعه بخش آی سی بیمارستان زینبیه شهرستان دشتی در استان بوشهر که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده، با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح این بخش، اظهار داشت: امروز تعدادی از پروژه های حوزه سلامت در استان بوشهر افتتاح می شود که افتتاح طرح توسعه بخش آی سی یو بیمارستان زینبیه با ظرفیت ۸ تخت از جمله این طرح هاست.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته رشد بسیار خوبی در تامین پزشکان متخصص در استان بوشهر داشته ایم، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده در وزارت بهداشت در تقویت بومی گزینی، شاهد حل مشکل نیروی انسانی تخصصی به ویژه در مناطق محروم و کمتربرخوردار کشور باشیم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: امتیازاتی برای خدمت پزشکان متخصص در مناطق محروم در نظر گرفته ایم. همچنین علاوه بر پر شدن صندلی های آزمون دستیاری برای اولین بار در سال جاری، سهمیه بومی برای تربیت متخصص از بین پزشکان بومی اختصاص داده ایم.

دکتر عین اللهی ادامه داد: رییس بیمارستان کنگان امروز عنوان می کرد که ۴۵ پزشک متخصص در این شهرستان خدمت رسانی می کنند که بی سابقه است اما نیازهای زیادی در تامین نیروی انسانی متخصص داریم که با برنامه ریزی های وزارت بهداشت با رویکرد بومی گزینی، شاهد کاهش چشمگیر این مشکلات در سالهای آینده خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha