نسبت به پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان حساس هستیم

استاندار زنجان با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان گفت: همه ما نیاز داریم نسبت به این توطئه بسیار پیچیده ، متمرکز شویم و ما مسئولین استان نیز نسبت به پیگیری این مسئله بسیار حساس هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛‌محسن افشارچی شامگاه روز شنبه در جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان؛ اظهارکرد: آنچه که امروزه در مورد شرایط کنونی جامعه از آحاد مردم بویژه جوانان مورد انتظار است، متمرکز شدن و داشتن نگاه عمیق به اتفاقات و جریانات کشور است.

وی افزود: در بیشتر مواقع دشمن با استفاده ابزار رسانه ای در فضای مجازی با القای اطلاعات ناقص و گاها غلط موجب عدم تمرکز و عدم شفافیت در موضوعات می کند.

استاندار زنجان با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان که امروزه در جامعه در حال رخ دادن است افزود: همه ما نیاز داریم نسبت به این توطئه بسیار پیچیده ، متمرکز شویم و ما مسئولین استان نیز نسبت به پیگیری این مسئله بسیار حساس هستیم.

افشارچی با بیان اینکه از چند مدت پیش احتمال بروز حوادثی از این دست بود و برای همین سعی شد کمترین تبعات و بهترین واکنش را نشان دهیم ، تأکید کرد: از شما جوانان انتظار می رود نگاه عمیقی به این موضوع داشته باشید تا بتونیم از بروز مسائل این چنینی جلوگیری کنیم.

جوان ایرانی بایستی بر اصل ما می‌توانیم تأکید داشته‌ باشد

در ادامه جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، با بیان اینکه جوانی مرحله ای از زندگیست و در آن قوای جسمی و روحی در بالاترین درجه و استعداد خود قرار دارد اظهار کرد: تمامی استعداد درونی و بیرونی انسان در اوج شکوفایی و ثمر دهی است.

وی با بیان اینکه جوان یک نهال بالنده و موتور محرک جامعه است افزود: جوان ایرانی بایستی همواره بر اصل مهم ما می توانیم تاکید داشته باشد و در این ۴۴ سال نیز نشان داده که با همت و غیرت می توان به این مهم رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به هدف برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر گفت: هدف این جشنواره زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی، امید به آینده جوانان، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در بین جوانان و ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه‌های مختلف علمی و اقتصادی است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha