برپایی جشن‌های «نسیم انتظار» در بقاع متبرکه مازندران

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) جشن‌های «نسیم انتظار» در بقاع متبرکه مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی در گفت و گویی با اشاره به فرارسیدن ایام نیمه شعبان اظهار کرد: اوقاف مازندران به همین مناسبت برنامه هایی را در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان به اجرا درمی‌آورد.
وی به اشاره به برگزاری جشن های نسیم انتظار در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران، افزود: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) کاروان «نسیم انتظار» در شهرهای استان مازندران به حرکت درخواهد آمد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: ترویج و تبیین اندیشه مهدویت، انتظار حقیقی و منتظران راستین، ایجاد نشاط معنوی و ترویج فرهنگ مهدویت از اهداف این برنامه ها بشمار می رود.
قربانی بیان کرد: در ایام نیمه شعبان در جشن ها مناجات شعبانیه قرائت می شود و کاروان شادی در سطح بقاع متبرکه برپا خواهد شد.
وی از آذین بندی بقاع متبرکه و امامزادگان مازندران به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد و گفت: در شب میلاد امام زمان(عج) نورافشانی در سطح بقاع متبرکه شاخص استان اجرا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha