کمپین یک، هشتاد نوروزی در استان زنجان راه اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به ایجاد کمپین ۱/۸۰(یک، هشتاد) در ایام نوروز در استان زنجان گفت: یک میلیون شهروند زنجانی می‌تواند جاذبه ها و ظرفیت های شهر رو روستای زندگی خود را برای هشتاد میلیون ایرانی معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان؛ سید سعید صفوی در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان زنجان با بیان اینکه ۱۰ کمیته استانی و ۸ کمیته شهرستانی در ایام نوروز خدمات رسانی می‌کنند اظهار کرد: ضمن تأکید استاندار ظرفیت های استان بایستی به خوبی در این ایام معرفی شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان در حوزه میراث فرهنگی ۲ هزار میراث و اماکن تاریخی شناسایی شده است افزود: قریب به نیمی از این تعداد ثبت ملی جهانی شده است که ظرفیت و بهانه خوبی برای شناساندن استان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان تصریح کرد: همچنین این استان جاذبه های گردشگری در ۸ شهرستان که باتوجه به تنوع آب هوایی در هر ۴ فصل می‌تواند میزبان هموطنان و گردشگران داخلی و خارجی است.

صفوی اظهارکرد: در حوزه صنایع دستی فلزی نیز استان زنجان با ۵۵ رشته صنابع دستی فعال است که می‌تواند بهانه خوبی برای مسافرت به استان زنجان باشد.

وی با اشاره به ایجاد کمپین ۱/۸۰(یک، هشتاد) در ایام نوروز در استان زنجان راه اندازی می‌شود افزود: یک میلیون شهروند زنجانی می‌تواند جاذبه ها و ظرفیت های شهر رو روستای زندگی خود را برای هشتاد میلیون ایرانی معرفی کند.

این مسئول با اشاره به برنامه ریزی های ستاد خدمات سفر استان بیان کرد: آمادگی نسبتا خوبی برای پذیرش مسافران و گردشگران در ایام نوروز خواهیم داشت و همچنین باتوجه به مقارن نوروز با ماه مبارک رمضان انتزاعات و الزماتی را بایستی رعایت کنیم تا هماهنگی خوبی برای پذیرش مسافران در استان داشته باشیم.

صفوی با بیان اینکه امیدوارم از همین نوروز آغاز خوبی را در پذیرش مسافران و گردشگران در جاذبه های گردشگری استان داشته باشیم افزود: استاندار زنجان تأکید فروانی بر توزیع بوم گردی ها داشتند چرا که این بوم گردی ها مردم محور است و می‌تواند خلأهای احتمالی ناشی از کمبود هتل و تأسیسات اقامتی رسمی را رفع کند.

وی با اشاره به اینکه در اقصی نقاط استان می‌توانیم بوم گردی ها را توسعه دهیم تصریح کرد: در کمترین زمان ممکن پروانه بهره برداری برای این اماکن صادر می‌شود و دولت نیز تسهیلات خوبی را برای فعالان و سرمایه گذاران در این خصوص ارائه می‌دهد.

انتهای پیام / نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha