کمیته امداد به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کند/ فعالیت ۱۸۳ مراکز نیکوکاری در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امروزه کمیته امداد به سمت سازمان هوشمند حرکت می‌کند و این حرکت در راستای سرعت دهی به ارائه خدمات است تا نیازهای خانواده های شناسایی شده در کمترین زمان رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛ روح اله صالحی ظهر روز دوشنبه(۱۵ اسفند ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان ضمن تبریک عید نیمه شعبان با بیان اینکه کمیته امداد ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل برای خدمات رسانی به اقشار نیارمند تأسیس شد اظهار کرد: نگاهی که طی ۴۴ سال در این کمیته بوده حفظ کار نهادی و انجام کار جهادی است و هرجایی که محرومیت وجود داشته است کمیته امداد حضور داشته است و کمک حال دولت بوده است‌.

وی با بیان اینکه امروزه کمیته امداد به سمت سازمان هوشمند حرکت می‌کند افزود: این حرکت در راستای سرعت دهی به ارائه خدمات است تا نیازهای خانواده های شناسایی شده در کمترین زمان رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: در تحقق این امر سامانه امداد هوشمند و کارآمد در سال گذشته در سطح کشور رونمایی شد که بخش اعظم این سامانه استقرار پیدا کرده است و سامانه مهربانی نیز به عنوان آخرین گام در استقرار سامانه مدنظر است تا خیرین از طریق سامانه مهربانی نیاز ها را برطرف کنند.

صالحی با بیان اینکه در سامانه امداد هوشمند، استحقاق سنجی درست مدنظر است بیان کرد: مشکلاتی که در بررسی استحقاق خانواده ها وجود داشت با ارتباط این سامانه با ۳۰ دستگاه های مختلف اطلاعات را بازخوانی و استحقاق درست نیاز خانواده ها انجام و ارتقای کیفیت خدمات و نیازهای جامع هدف در کمترین زمان کاملا هدفمند رفع شود.

وی با بیان اینکه امروزه کمیته امداد تمرکز بر توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش حمایت را دارد افزود: مطالبه جدی رهبری از کمیته امداد توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف است و همچنین تکیه کمیته امداد بر ظرفیت‌ های مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در سطح استان گفت: در سطح استان یک هزار و ۵۲۹ پایگاه در این راستا پیش بینی شده است که از ۱۸ اسفند ماه تا پایان سال جاری در میادین و مراکز این پایگاه ها مستقر می‌شوند و کمک های جمع آوری شده در کمترین زمان بین خانواده ها توزیع می‌شود.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعالیت دارند بیان کرد: ۳ مرکز نیکوکاری نیز در نیمه شعبان افتتاح می‌شود و تعداد این مراکز به ۱۸۳ مرکز نیکوکاری میرسد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha