شهری با هویت ایرانی اسلامی بسازیم

وزیر کشور گفت: امیدواریم بتوانیم در ساختن شهری زیبا و مفرح و با هویت ایرانی اسلامی توجه داشته باشیم و در امر شهرسازی بیش از پیش این سبک را رعایت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، احمد وحیدی ظهر روز سه شنبه در آئین افتتاحیه فاز جنوبی پروژه بزرگ سبزه میدان زنجان با بیان اینکه این کار بزرگ بسیار ارزشمند است که پس از سال ها این طرح در طی یک سال ۳۰ درصد پیشرفت داشته است اظهارکرد: این اقدام به نوعی پاسخگویی به مطالبات مردمی بوده است که بصورت جهادی در طی یک سال این کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه برگشت به هویت شهری و تاریخ پر افتخار بسیار مهم است افزود: گذر کردن از معماری غربی و برگشت به معماری ایرانی اسلامی بسیار مهم و ارزشمند است‌.

وزیر کشور تصریح کرد: این طرح که شاهد افتاح
آن هستیم سبک معماری ایرانی و اسلامی به خوبی در آن رعایت شده است.

وحیدی اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم در ساختن شهری زیبا و مفرح و با هویت ایرانی اسلامی توجه داشته باشیم و در امر شهرسازی بیش از پیش این سبک را رعایت و انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت: افتتاح فاز جنوبی پروژه سبزه‌میدان شهر زنجان ،افتتاح مرکز ۱۶۰ تختخوابی آنکولوژی مجتمع آموزشی درمانی حضرت ولیعصر (عج) استان زنجان، افتتاح بخش پزشکی هسته‌ای مهرانه و آئین بهره برداری از طرح‌های فناوری دیجیتال (داشبورد مدیریتی ،زیرساخت داده مکانی(SDI) پروژه شهروند سپاری شهرداری نیز از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به استان زنجان است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha