کد خبر: 196488
۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵
سفر وزیر بهداشت به فارس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در ادامه بازدید از خدمات سلامت در شهرستان زرین دشت، با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر، فرآیندهای ارائه خدمت در این مرکز را پایش کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، بازدید امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مراکز ارائه خدمات سلامت در شهرستان زرین دشت، با حضور هیاتی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر و بررسی خدمات این مرکز ادامه یافت.

دکتر «بهرام عین اللهی»، وزیر بهداشت در این بازدید با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر، ضمن بررسی امکانات و خدمات بخش های مختلف این مرکز، نحوه خدمت رسانی به مراجعان را در گفت و گو با مسوولان مرکز خدمات جامع سلامت شهر پیر، ارزیابی کرد.

او همچنین ضمن دیدار و گفت و گو با بیماران و همراهان، روند دریافت خدمات و میزان رضایتمندی آنان را جویا شد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و با حضور چهار پزشک، خدماتی مانند آزمایشگاه، سونوگرافی و دندانپزشکی را به جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر از مردم منطقه ارایه می دهد.

در این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع؛ مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات؛ رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛ نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع؛ معاون آموزشی؛ مشاور معاون بهداشت و مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت را همراهی می کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha