بازدید وزیر بهداشت از فرآیندهای خدمت رسانی در بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) زرین دشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) زرین دشت، نحوه خدمت رسانی و تجهیزات این مرکز درمانی را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری سامت (طبنا) از فارس، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بازدید از دو مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران و شهید درستکار شهر پیر، با حضور در بخش های مختلف بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) زرین دشت، توانمندی ها و چالش های این مرکز درمانی را پایش کرد.

دکتر «بهرام عین اللهی» با حضور در بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) زرین دشت، از بخش های مختلف این مرکز درمانی مانند اورژانس، دیالیز و اتاق پزشک بازدید کرد و در خصوص روند ارایه خدمات درمانی با مسوولان و کارکنان این مرکز گفت و گو کرد.

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) زرین دشت با اشاره به دو برنامه پیشین این سفر و نیازهای موجود در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت دبیران به ویژه در بخش زایشگاه، نسبت به رفع این موارد ابراز امیدواری کرد.

او دستاورد بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهر پیر را نیز گسترش خدمات این مرکز با حمایت وزارت بهداشت و خیرین این منطقه عنوان کرد.

دکتر عین اللهی همچنین در بازدید از بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) گفت: با حمایت های نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت و خیرین شهرستان، این مرکز به تعداد موردنیاز بیماران، به دستگاه دیالیز تجهیز شده است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: برای تسریع در ارایه خدمات با کیفیت تر به بیماران، نیاز است بخش اورژانس بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) گسترش یابد.

بیمارستان ۴۶ تخت خوابی حضرت امام موسی کاظم(ع) شهرستان زرین دشت، با زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع، در سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد و با دارا بودن بخش های داخلی، اطفال، سی سی یو، جراحی، زنان و اتاق عمل و با وجود چهار پزشک عمومی، متخصصان زنان، داخلی، اعصاب و روان، ارتوپدی، جراح عمومی، اطفال، بیهوشی و مغز و اعصاب، به ۸۵ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش خدمات درمانی ارایه می دهد.

در این بازدید دکتر «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت؛ دکتر «علیرضا رحیم نیا» مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت؛ «پدرام پاک آیین» رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛ دکتر «محمدجواد عسکری» نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی؛ امام جمعه شهرستان زرین دشت؛ دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ دکتر «محسن رازقی» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ دکتر «سید صادق سید نعمتیان» مشاور معاون بهداشت و دکتر «پژمان نعمت الهی» مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت را همراهی می کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha