بیمارستان صدیقی گله دار فارس به بهره برداری رسید

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان صدیقی گله دار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس، نماینده مردم مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی در این آیین وزیر بهداشت را فردی انقلابی دانست و با بیان اینکه مسوولان وزارت بهداشت در پیشبرد خدمات راهگشا و دلسوز هستند، افزود: منطقه گله دار نماد وحدت عملی شیعه و سنی در کشور است و ابراز امیدواری کرد تا با تلاش مسوولان وزارت بهداشت و حمایت های وزیر بهداشت، گام های موثری در حوزه سلامت مردم این منطقه برداشته شود.

دکتر «سید موسی موسوی» راه اندازی این مرکز را نمادی از عدالت اجتماعی در منطقه دانست و با اشاره به تجهیزات به روز و پیشرفته به کار رفته در این بیمارستان، از تلاش مسوولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بهره برداری از این خدمت جدید در منطقه قدردانی کرد.

او با اشاره به ارایه خدمات مطلوب دولت سیزدهم به مردم، از خدمات ارزنده مسوولان دولت در این منطقه قدردانی کرد و خواستار ساخت و تجهیز پانسیون پزشکان در این بیمارستان با مشارکت خیرین و مسوولان مجموعه سلامت شد.

دکتر موسوی با تقدیر از همت بلند بانوان خیر شهر گله دار به پاس همکاری با مجموعه سلامت، از دیگر خیرین دعوت کرد در مسیر رفع موانع حوزه بهداشت و درمان منطقه، همراه شوند.

امام جمعه شهر گله دار نیز در این آیین با تاکید بر وحدت و همدلی مردم شهر گله دار و اجرای عدالت اجتماعی در حوزه سلامت، خواستار پیگیری مسوولان حوزه سلامت در زمینه رفع آلایندگی هوا و بیماری های مرتبط با آن شد.بیمارستان صدیقی گله دار فارس به بهره برداری رسید

حجت الاسلام «گنجی» همچنین از مسوولان حوزه سلامت، نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی و خیرین شهرستان، به ویژه حاج «عبدالعزیز صدیقی» به پاس مشارکت در بهبود وضیعت سلامت مردم و تسریع در ساخت این بیمارستان، قدردانی کرد.

او همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش مسوولان در بهبود و افزایش خدمت رسانی به مردم، از تلاش وزیر بهداشت در ارتقای سلامت مردم قدردانی کرد.

«حمزه محمدی» فرماندار شهرستان مهر نیز در این آیین با تقدیر از تلاش مسوولان استانی و کشوری در عرصه ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم منطقه، ابراز امیدواری کرد تا برای تجهیز امکانات و تکمیل خدمات این بیمارستان، گام های موثری برداشته شود.

در این آیین از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهدای لوح تقدیر، از حاج «عبدالعزیز صدیقی» خیر بیمارستان گله دار تجلیل شد.

طرح توسعه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهر افتتاح شد

با حضور دکتر «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه در شهرستان مهر، طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهر به چرخه ارائه خدمات سلامت در این شهرستان پیوست.

طرح توسعه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) شامل بخش های اورژانس، آزمایشگاه، اتاق عمل و مراقبت های ویژه است که با زیربنای هزار و ۴۴۰ متر مربع و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، به بهره برداری رسید.
عملیات این پروژه سلامت محور از سال ۱۳۸۶ آغاز شده است و با اتمام و بهره برداری، مردم این منطقه از استان فارس، خدمات سلامت را با گستردگی بیشتر و دسترسی آسان تری دریافت می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت؛ رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر روابط عمومی دانشگاه، جمعی از مسوولان و مدیران ارشد شهرستان، دیگر مسوولان حاضر در آیین بهره برداری از این خدمت سلامت بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha