شهدا راهی نو آفریدند و گامی ماندگار در مسیر آبادانی وطن برداشتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با گرامیداشت فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بر تکریم جایگاه شهدای وطن اسلامی در برهه های سرنوشت ساز تاریخ تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با تجلیل از جانفشانی های زنان و مردان غیور سرزمین عزیزمان ایران در عرصه های گوناگون، یاد و نام آنان را گرامی داشت.

در متن پیام رئیس دانشگاه به این مناسبت آمده است:

از جمله عرصه های افتخارآمیز انقلاب شکوهمند اسلامی در طی سال های حیات، بهره مندی از پشتوانه بی نظیر زنان و مردان برومند وطن عزیزمان در تمامی عرصه ها بوده که گاه این حمایت خالصانه، به بهای جان و در والاترین مراتب ایثار تعبیر گشته که تاریخ این انقلاب را به یاد و نام انسان هایی والامنزلت، زرین ساخته است.

جای جای این وطن سرافراز آراسته به وجود معنوی شهدای گرانقدریست که با گذر از دنیای فانی در پاسداری از مرزهای وطن و خدمت به ایران و ایرانی، راهی نو آفریدند و گامی ماندگار در مسیر آبادانی وطن برداشتند.

شهدای عزیزی که غرور ملی را در وجود یکایک هموطنان اعتلا بخشیدند و با سرمشق عارفانه ای که برای ما به یادگار نهادند، سربلندی وطن را در تمامی عرصه ها ضمانت بخشیدند.

به مناسبت فرا رسیدن بیست و دوم اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا، به احترام این زنان و مردان شرافتمند که از هنگامه وقوع انقلاب اسلامی تا به امروز در تمامی عرصه ها، تجلی گر مفهوم وطن دوستی و ایمان و یقین بوده اند، تمام قد ایستاده و در برابر عظمت روح والایشان سر تعظیم فرو می آوریم.

مجموعه سلامت کشور و استان فارس نیز در تاریخ حیات خود مفتخر از وجود سراسر معنویت انسان هایی شریف است که جامه سپید، لباس رزمشان بود و در سنگر سلامت تا پای جان ایستادگی کردند که از مصادیق بارز آن، در سال های جنگ تحمیلی و سپس در وامداری به این ارزش معنوی خدمتگذاری خالصانه، در ایام بحرانی کرونا و در پاسداری از سلامت مردم عزیزمان بود که شهدایی والامقام را به این مجموعه تقدیم کرد و تا ابد یاد و خاطره ارزشمندشان در این مجموعه، جاویدان و مایه افتخار است.

همچنین مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز مفتخر است در سال جاری، میزبانی یکی از شهدای ارجمند انقلاب اسلامی را در پردیس دانشگاه عهده دار گردید که حضور معنوی ایشان تمامی مجموعه را از این برکت والا بهره مند ساخت.

با تجلیل از خانواده های ارجمند شهدای برومند وطن اسلامی در تمامی برهه های سرنوشت ساز، امید است به پاس سال ها شکیبایی و استقامت مثال زدنیتان، این کشور همواره پاسدار خون عزیزان شما در تمامی عرصه ها باشد.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha