کمک های مردمی به بیماران کلیوی زنجان ۱۰۰ درصد افزایش یافت

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان گفت: با اشاره به افزایش بی رویه هزینه های دارویی و درمان بیماران خوشبختانه کمک‌های مردمی به بیماران کلیوی طی ۳ سال گذشته در این استان نسبت به مدت مشابه سال های ماقبل  ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

محمدرضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، ضمن تبریک ایام پیش رو سال جدید و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار زنجانی به بهانه این ایام شادی را به خانواده های بیماران بیاورند و احسان و نذورات ماه مبارک رمضان خود را برای سلامتی مردم سوق دهند.

وی با بیان اینکه پس از گذشت ۳ سال و گذر از ویروس کرونا، خوشبختانه در این انجمن شاهد افزایش ۴ برابری در ناحیه پیوند کلیه بیماران بودیم افزود: طی سال های گذشته پیوند ۵ الی ۶ نفر در سال بود که در سال جاری این تعداد به ۲۱ نفر رسید.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با بیان اینکه در طی سال جاری برای معیشت و درمان بیماران بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه است، بیان کرد: از این مقدار تقریبا ۵۰ درصد ودیعه خود بیماران و خیرین برای انجام پیوند بوده است و ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای توزیع سبد های معیشتی در مناسبت های مختلف بین بیماران بوده است.

طهماسبی با بیان اینکه در این کمک های معیشتی برای بیماران کمیته بانوان نقش موثری را ایفا کرده است ،اظهار کرد: از طریق کمیته مددکاری انجمن بیماران و خانواده های نیازمند تحت پوشش شناسایی و به طریق مختلف سبد های معیشتی تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نیز سبدهای معیشتی بین بیماران توزیع میشود افزود: در این راستا ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۹۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و در حال توزیع بین بیماران تحت پوشش انجمن است.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان نیز با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی کمک ها توسط خیرین طی سال های گذشته بیان کرد: در ایام کرونا از ناحیه بنر و تاج گل مراسمات ، قبوض و قلک ها وقفه ای ایجاد شد که در حال حاضر تقریبا ماهانه ۶۰ میلیون تومان از این ناحیه عایدی انجمن است که صرف درمان و معیشت بیماران می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ هزار قلک در سطح استان در بین خانواده ها و اداره جات توزیع شده است بیان کرد: همچنان این خانواده ها همیار انجمن هستند و همچنین از طریق الکترونیکی نیز این کمک ها به دست بیماران می رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : خیرین و مردم نوع دوست میتوانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب های همدلی ۴۸۸۰۰۵۸۴۶۸۹ بانک سپه ویا شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۵۳۴۳۰ و یا سایر حساب های اعلامی انجمن کلیوی واریز و یا حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فروردین اهدا کنند تا گوشه ای از آلام این عزیزان کاهش پیدا کند .

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha