۵۷ عملیات آتش نشانی زنجان مصدوم نداشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: خوشبختانه در چهارشنبه آخر سال امسال از ۵۷ عملیات آتش نشانی مصدوم نداشت و حادثه و حریق پرخطر نیز بابت این شب گزارش نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، مجید امیرفضلی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط آتش نشان در چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: از اوایل صبح امروز تاکنون بیش از ۷۴۸ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی زنجان صورت گرفته است که از این تعداد ۵۷ مورد آن منجر به عملیات شده است‌.

وی با اشاره به اینکه از ۵۷ عملیات امروز ۷ مورد اصلی و ۵۰ مورد جزئی بود، افزود: اغلب این عملیات‌ها مربوط به آتش‌سوزی سطل آشغال،درخت فضای سبز و لاستیک بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به آماده باش تمامی نیروهای عملیاتی در شب چهارشنبه آخر سال بیان کرد: خوشبختانه حادثه و حریق پرخطر بابت این شب گزارش نشد و چهارشنبه سوری امسال، آتش نشانان شب آرامی را سپری کردند و خانواده آنها نیز از از این موضوع خوشحال هستند.

امیر فضلی خاطر نشان کرد: ۱۳۰ آتش نشان عملیاتی،ستادی و انتظامات فیزیکی به مناسبت چهارشنبه آخر سال در ۳۲ نقطه شهر زنجان به صورت خودرویی، موتوری و ایستگاهی به مدت ۳ روز در آماده باش کامل بودند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha