۱ فوتی و 106مصدوم، در چهارشنبه‌سوری فارس

آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان فارس به 106نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «محمدجواد مرادیان» با بیان اینکه حوادث دیشب ۱۰۶ مصدوم و فوت یک نوجوان پانزده ساله را در پی داشته است، گفت: در بین این افراد، ۹۱ مصدوم افراد استفاده کننده از انواع مواد محترقه و ۱۶ نفر از مصدومان نیز، عابران پیاده بودند که دچار آسیب شدند.

او اضافه کرد: از این تعداد، ۸۲ نفر مربوط به شیراز و ۲۵ نفر در سایر شهرستان‌ های استان مصدوم شده اند.

رئیس اورژانس فارس با اشاره به اینکه ۹۴ نفر از مصدومان به بیمارستان منقل شده اند، افزود: با تلاش کارکنان اورژانس فارس، ۱۲ مصدوم حوادث چهارشنبه سوری به صورت سرپایی در محل درمان شده و ۱۵ مصدوم از سوی اورژانس به بیمارستان ها منتقل شده اند؛ همچنین ۷۹ نفر نیز به صورت شخصی به مراکز درمانی استان مراجعه و خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت کردند.

دکتر مرادیان با اشاره به فوت یک نفر در این حوادث، بیان کرد: در حوادث چهارشنبه آخر سال استان فارس، ۱۵ نفر دچار مصدومیت چشم، ۳۴ دچار نفر سوختگی، یک نفر قطع عضو و ۵۷ نفر هم دچار تروما شده اند.

او با ابراز تاسف از این اتفاقات ادامه داد: در بین مصدومان شانزده عابر پیاده دچار آسیب شدند و دکتر مرادیان افزود: متاسفانه در حوادث شب گذشته، دو دستگاه آمبولانس اورژانس نیز هنگام اعزام به ماموریت، مورد اصابت موارد محترقه قرار گرفتند

به چشم، ۴۳ نفر تروما، یک قطع عضو و ۳۲ نفر دچار سوختگی شدند که ۱۶ نفر از مصدومان عابران پیاده و ۷۵ تن استفاده کنندگان از مواد محترقه بودند.

گفتنی است که در سال گذشته در استان فارس ۴۱ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شدند که ۳۵ نفر از این تعداد به مراکز درمانی منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha