فرماندار لامرد : یش از ۲۰مدرسه و ۳۰ بوستان در ایام نورزو در این شهرستان ارائه خدمت می شود آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

فرماندار لامرد گفت: بمنظور سهولت در آمد و شدِ مسافران نوروزی به شهرستان لامرد تمهیدات لازم اندیشیده شده و ۲۰ فضای آموزشی و ۳۰بوستان به مسافران نوروزی ارائه خدمت می کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، ابراهیم کرامت فر فرماندار شهرستان لامرد اظهار کرد: شهرستان لامرد دارای جاذبه های گردشگری ، تاریخی و طبیعی است که همه ساله میزبان مسافرانی از اقصی نقاط کشور است.

وی تصریح کرد: ظرفیت های گردشگری این شهرستان از جمله تنگ تُرمان، مجموعه علیخان اشکنان و... همه ساله شاهد ورود مسافران نوروزی است. رئیس ستاد سفرهای نوروزی شهرستان لامرد با بیان اینکه تدابیر لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی به این شهرستان اندیشیده شده، خاطر نشان ساخت: در جلسه خدمات سفرهای نوروزی دو جلسه با حضور بخشداران و شهرداران و سایر ارکان سفرهای نوروزی شهرستان برگزار شده و کمیته های بخش های شهرستان نیز تشکیل جلسه داده اند.

وی گفت:دو بومگردی در سطح شهرستان لامرد فعال هستند و ۳۰ بوستان نیز آماده ارائه خدمت هستند که تمهیدات لازم برای سفری خوش و خاطره انگیز برای اسکان و سیاحت مسافران نوروزی در این خطه از فارس در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان لامرد در ادامه بیان داشت: دبیر کمیته خدمات سفرهای نوروزی شهرستان لامرد، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، و مسئول خدمات اسکان نیز آموزش و پرورش شهرستان می باشد که در بحث اسکانِ فرهنگیان و دیگر مسافران مدیریت می کنند.

کرامت فر با بیان این مطلب که در شهرستان لامرد ۲۱ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است تصریح کرد: یک ستاد اسکان در مرکز شهر لامرد و دیگری نیز در دهستان سیگار مستقر شده است.

وی با بیان این موضوع که در مبادی ورودی شهرها، هلال احمر آماده ارائه خدمات است خاطرنشان کرد: در هر کدام از بخش ها و شهرهای شهرستان لامرد دو مدرسه پیش بینی شده است و تمامی بوستان ها نیز مهیای خدمات دهی می باشند.

کرامت فر ابراز کرد: حمام علیخانی، مسجد علیخان، چشمه آبگرم آب باد لامرد، بازار بزرگ دهشیخ، امامزاده شاه فرج الله، و دهها جاذبه تاریخی و طبیعی شهرستان ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم در شهرستان لامرد می باشند.

خبرنگار/ محمود صابری زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha